AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #1 Skrevet 16. november 2025 Hei. Er det noen som vet om det er mulig å få deltidsjobb/jobbe som vikar innen for regnskap eller lignende, mens man er student? Jeg går 2. året økonomi og administrasjon nå, og skulle gjerne hatt noe relevant erfaring etterhvert. Er voksen, har 3 barn og jobber tilkalling som sykepleier nå mens jeg studerer fulltid. Har jobbet som avd. leder på et sykehjem de siste årene før jeg startet på ny utdanning, og har sånn sett noe administrativ erfaring fra før. Hvordan går jeg frem her? Ser det er lite utlyst, og det som eventuelt er utlyst av deltidsstillinger (og heltid), krever utdanning og helst erfaring. Ringer man til firma for å høre? Sender e-post? Hører med bemanningsbyrå? Anonymkode: c72c6...f07
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #2 Skrevet 17. november 2025 Ta kontakt med et bemanningsbyrå. Anonymkode: 1a6a0...a51
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #3 Skrevet 17. november 2025 Her på kontoret har vi hatt flere studenter inne i praksis som deretter har fått tilbud i trainee-stilling. Anonymkode: 4946e...af1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #4 Skrevet 17. november 2025 Regnskapsbyrå, nesten garantert. Gull verdt å kombinere teori og praksis i dette faget, og de strever noe med rekruttering til yrket så jeg tipper det er gode muligheter. God inngangsport til videre karriere å ha regnskapserfaring på cven. Send en epost med kort intro om deg selv og hva du ønsker. Mulig ikke den aller beste tida mtp at årsoppgjørsperioden nærmer seg, men kanskje er det akkurat det også viss de har ressurser til litt opplæring. Lykke til. Anonymkode: bb295...f59 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå