Jeanett87 Skrevet 16. november 2025 #1 Skrevet 16. november 2025 Hei. Jeg har fire gutter i alderen 12-15. De har alltid svin dyre ønsker til jul. I år vet de ikke helt hva de ønsker seg og jeg er helt blank. Noen gode tips? Lurer også på hva dere eventuelt kjøper til tantebarn som er blitt voksne? Hun ene har kjøpt leilighet og vil sikkert trenge nye ting til leiligheten. Jeg tenker muligens et gavekort på kitchen eller liknende?
Surpompen Skrevet 16. november 2025 #2 Skrevet 16. november 2025 (endret) Broren min er 15 han er ikke helt sikker men penger, parfyme, deo,belte og greier til PlayStation osv alle tenåringer er forskjellige men hvis dine er som broren min skal det passe perfekt er litt dyrt men sånn er det å ha ungdommer i huset….de gir tilbake når foreldrene er demente og er på gamlehjem😅 til tantebarn som har blitt voksne kanskje noen sett fra rituals eller til hun som har flytta ut vil jeg nok høre med foreldre og spørre om hun trenger noe til leiligheten IKKE SPØR HENNE OM HVA HUN TRENGER TIL LEILIGHETEN! Endret 16. november 2025 av Surpompen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå