AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Jeg skulle henge ut belysning på veranda i stad. Fant lys, men ikke kontakt. Fant en annen kontakt, men den passet ikke. Hvordan kan jeg kjøpe ny? Og vite at det er rett? Anonymkode: f2a53...087
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Europris. Anonymkode: 0f881...e4b Selger de ekstra kontakter som den på bildet? Anonymkode: f2a53...087
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Selger de ekstra kontakter som den på bildet? Anonymkode: f2a53...087 Adapter heter det. Men selger de det? Anonymkode: f2a53...087
TBL12 Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Selger de ekstra kontakter som den på bildet? Anonymkode: f2a53...087 Om jeg ser riktig, adapteren leverer 24V 0,1A. Å skaffe en adapter som leverer 24A er enkelt. Spørsmålet er om kontakten er en standard kontakt? Å bytte til en annen kontakt kan gjøres på egenhånd da det er under 50V. Kontakten må være slik det ikke kommer inn vann.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden TBL12 skrev (2 minutter siden): Om jeg ser riktig, adapteren leverer 24V 0,1A. Å skaffe en adapter som leverer 24A er enkelt. Spørsmålet er om kontakten er en standard kontakt? Å bytte til en annen kontakt kan gjøres på egenhånd da det er under 50V. Kontakten må være slik det ikke kommer inn vann. Jeg skal spørre på europris der jeg kjøpte lysene Anonymkode: f2a53...087
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #7 Skrevet 23 minutter siden Fikk tak i på europris 😉 Anonymkode: f2a53...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå