Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva hadde du tenkt om vedkommende som tipset deg? 

Anonymkode: a164c...c3c

Jeg ville først og fremst vært glad for tipset. I min bransje lever vi av å gi andre råd, og vi er helt avhengig av at folk stoler på vår vurderingsevne. Da kan vi rett og slett ikke ha sånne oppmersomhetssyke, løse kanoner i viktige stillinger.

Anonymkode: eb64a...c09

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du som mannlig daglig leder finner en profil på onlyfans som du mistenker er kvinnelig en ansatt. (Anonym uten ansikt). Hvordan reagerer du på det? Hva tenker du om henne? Hadde du skrevet til henne der og lekt litt med henne uten å gi deg til kjenne, hadde du snakka med henne om dette på jobb og gitt beskjed om hva du syns om det? Irettesettelse? Hva tenkes om temaet?

Anonymkode: cdc86...bf1

Hæ? Jeg hadde ikke gjort noe av dette, ingenting. Jeg hadde holdt meg langt unna, arkivert det i den mentale "skuffen" og fortrengt hele greia. Nå vet ikke jeg hvordan Only fans funker så rent teoretisk håper jeg hun ikke hadde "oppdaget" at jeg hadde oppdaget henne. 

Skrevet

Har selv OF som ekstra inntekt, ville ikke likt om min sjef rotet seg inn i den!

Men min er 100% anonym, viser ikke noe som kan kjennes igjen.

Anonymkode: 91cf3...b7c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 14.17):

Hvis du som mannlig daglig leder finner en profil på onlyfans som du mistenker er kvinnelig en ansatt. (Anonym uten ansikt). Hvordan reagerer du på det? Hva tenker du om henne? Hadde du skrevet til henne der og lekt litt med henne uten å gi deg til kjenne, hadde du snakka med henne om dette på jobb og gitt beskjed om hva du syns om det? Irettesettelse? Hva tenkes om temaet?

Hadde ikke reagert og sagt noe til noen, men hadde sluttet å besøke den profilen 

Anonymkode: b779f...af1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde ikke reagert og sagt noe til noen, men hadde sluttet å besøke den profilen 

Hvorfor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor?

Hvorfor skal man gjøre og/eller si noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...