AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #21 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva hadde du tenkt om vedkommende som tipset deg? Anonymkode: a164c...c3c Jeg ville først og fremst vært glad for tipset. I min bransje lever vi av å gi andre råd, og vi er helt avhengig av at folk stoler på vår vurderingsevne. Da kan vi rett og slett ikke ha sånne oppmersomhetssyke, løse kanoner i viktige stillinger. Anonymkode: eb64a...c09 1
Gorgonzola Skrevet 16. november 2025 #22 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du som mannlig daglig leder finner en profil på onlyfans som du mistenker er kvinnelig en ansatt. (Anonym uten ansikt). Hvordan reagerer du på det? Hva tenker du om henne? Hadde du skrevet til henne der og lekt litt med henne uten å gi deg til kjenne, hadde du snakka med henne om dette på jobb og gitt beskjed om hva du syns om det? Irettesettelse? Hva tenkes om temaet? Anonymkode: cdc86...bf1 Hæ? Jeg hadde ikke gjort noe av dette, ingenting. Jeg hadde holdt meg langt unna, arkivert det i den mentale "skuffen" og fortrengt hele greia. Nå vet ikke jeg hvordan Only fans funker så rent teoretisk håper jeg hun ikke hadde "oppdaget" at jeg hadde oppdaget henne.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #23 Skrevet 17. november 2025 Har selv OF som ekstra inntekt, ville ikke likt om min sjef rotet seg inn i den! Men min er 100% anonym, viser ikke noe som kan kjennes igjen. Anonymkode: 91cf3...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #24 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 14.17): Hvis du som mannlig daglig leder finner en profil på onlyfans som du mistenker er kvinnelig en ansatt. (Anonym uten ansikt). Hvordan reagerer du på det? Hva tenker du om henne? Hadde du skrevet til henne der og lekt litt med henne uten å gi deg til kjenne, hadde du snakka med henne om dette på jobb og gitt beskjed om hva du syns om det? Irettesettelse? Hva tenkes om temaet? Anonymkode: cdc86...bf1 Hadde ikke reagert og sagt noe til noen, men hadde sluttet å besøke den profilen Anonymkode: b779f...af1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #25 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke reagert og sagt noe til noen, men hadde sluttet å besøke den profilen Anonymkode: b779f...af1 Hvorfor? Anonymkode: cdc86...bf1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #26 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: cdc86...bf1 Hvorfor skal man gjøre og/eller si noe? Anonymkode: b779f...af1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå