Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du som mannlig daglig leder finner en profil på onlyfans som du mistenker er kvinnelig en ansatt. (Anonym uten ansikt). Hvordan reagerer du på det? Hva tenker du om henne? Hadde du skrevet til henne der og lekt litt med henne uten å gi deg til kjenne, hadde du snakka med henne om dette på jobb og gitt beskjed om hva du syns om det? Irettesettelse? Hva tenkes om temaet?

Anonymkode: cdc86...bf1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt henne høyere lønn.

Anonymkode: 7d356...543

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg tenker det eneste rette å gjøre er å la det fullstendig ligge, og ikke begynne å dra i den tråden. Det har svært få heldige utfall bortsett fra kanskje i fantasien, og det er nok der det hører hjemme 😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde fått vondt av noen som gjorde noe så nedverdigende i et land der det på ingen måte er noen grunn til å gjøre det. Vi har alle støtteordninger og sikkerhetsnett i verden. Gjør man det her i Norge er det kun fordi en har lyst på oppmerksomhet.

Anonymkode: 3d1f5...7fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde fått vondt av noen som gjorde noe så nedverdigende i et land der det på ingen måte er noen grunn til å gjøre det. Vi har alle støtteordninger og sikkerhetsnett i verden. Gjør man det her i Norge er det kun fordi en har lyst på oppmerksomhet.

Man blir ikke rik av støtteordninger😅 Det kan man bli av Only Fans. 

Anonymkode: ce7b5...524

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva er nedverdigende? Hadde det ikke da vært best å forby kvinner å selge sin egen kropp? Få slutt på den lidelsen engang for alle? Stakkars offer?

Anonymkode: 5c105...d0e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvis du som mannlig daglig leder finner en profil på onlyfans som du mistenker er kvinnelig en ansatt. (Anonym uten ansikt). Hvordan reagerer du på det? Hva tenker du om henne? Hadde du skrevet til henne der og lekt litt med henne uten å gi deg til kjenne, hadde du snakka med henne om dette på jobb og gitt beskjed om hva du syns om det? Irettesettelse? Hva tenkes om temaet?

Nå er ikke OF en åpen arena,man må betale for tilgang før man ser noe som helst.

Så oddsen for du at abonnerer på en helt tilfeldig kvinne som også tilfeldigvis viser seg å være noen man kjenner,er dårlig odds.

Anonymkode: 4f437...870

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du har jo overhode ingenting med hva hun gjør på fritiden sin, vil hun ha OF, så har hun OF. Det du gjør er jo egentlig værre enn det hun gjør, da det er du som er den oppsøkende parten, så noe "irettesettelse" blir jo ihvertfall bare feil.

Om du liker og setter pris på personen og har midlene til det, står du jo fritt til å donere til henne..  men om du konfronterer så er det jo du som er creep og ikke hun...

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At du går inn der er like ille som å ha en profil. Dere fortjener hverandre. 

Anonymkode: ee4a1...88b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er ikke OF en åpen arena,man må betale for tilgang før man ser noe som helst.

Så oddsen for du at abonnerer på en helt tilfeldig kvinne som også tilfeldigvis viser seg å være noen man kjenner,er dårlig odds.

Neida, det er masse gratis/åpent på OF, sålenge en har laget seg en brukerkonto...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Man blir ikke rik av støtteordninger😅 Det kan man bli av Only Fans. 

Anonymkode: ce7b5...524

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva er nedverdigende? Hadde det ikke da vært best å forby kvinner å selge sin egen kropp? Få slutt på den lidelsen engang for alle? Stakkars offer?

Anonymkode: 5c105...d0e

Virkelig? Dere kjenner en haug med norske millionærer eller folk som har gjort seg rike på å selge bilder av musa si? Det er nedverdigende når du ikke verdsetter deg selv høyere enn 20 kr i måneden ja. Det er flaut. Kan hende det er normalt for dere, men da var det selvfølgelig ikke dere jeg tenkte på. Tenkte på de som har et forhold til selvrespekt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt henne høyere lønn så hun slapp å prostituere seg på nett.

Anonymkode: 43fcb...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Man har vel lov til å tjene opp til 6000,- skattefritt på hobbyen sin. 

Så lenge du har bruker på OF så er du "like ille" som hun som viser kroppen sin på OF. Ikke at jeg egentlig synes noen av delene er noe stress. 

Anonymkode: a164c...c3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Man får tonnevis med prøvesmaker før man må betale.

Anonymkode: 43fcb...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og ut over at jeg aldri har vært innom Onlyfans og derfor ikke hadde oppdaget dette: Jeg hadde tenkt at dette var totalt irrelevant for jobben, ikke spesielt interessant for meg og ikke foretatt meg noen verdens ting. 

Anonymkode: ddef4...b48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg som sjef fått tips om om noe sånn ville jeg selvsagt latt det ligge. Men jeg ville uunngåelig tenkt at vedkommende har en karakterbrist og/eller dårlig dømmekraft, og det ville nok ha påvirket hennes karrieremuligheter under min ledelse.

Anonymkode: eb64a...c09

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hadde jeg som sjef fått tips om om noe sånn ville jeg selvsagt latt det ligge. Men jeg ville uunngåelig tenkt at vedkommende har en karakterbrist og/eller dårlig dømmekraft, og det ville nok ha påvirket hennes karrieremuligheter under min ledelse.

Latterlig og smålig..

Er du kvinne eller mann?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det var fryktelig gubbete. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
G1987 skrev (1 time siden):

Latterlig og smålig..

Er du kvinne eller mann?

Mann. Og sjef. Smålig? Neppe. Dømmerkraft og personlighet er høyst relevant når noen skal vurderes for en stilling som krever litt mer enn fysisk tilstedeværelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mann. Og sjef. Smålig? Neppe. Dømmerkraft og personlighet er høyst relevant når noen skal vurderes for en stilling som krever litt mer enn fysisk tilstedeværelse.

Hva hadde du tenkt om vedkommende som tipset deg? 

Anonymkode: a164c...c3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...