Gå til innhold

Kalender på tv for barn

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Tja en del av ungene på jobb syntes fremdeles at The Julekalender er rasende festlig så de er vel utdaterte da :P

Jeg syns det var både skummelt og morsomt når jeg var barn😂 Nå er jeg snart 40 og ifølge ungene så er jeg et fossil som har gått ut på dato. Kanskje det er nostalgien som gjør at jeg tenker det er morsomt😆

Anonymkode: 28f65...5a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det var både skummelt og morsomt når jeg var barn😂 Nå er jeg snart 40 og ifølge ungene så er jeg et fossil som har gått ut på dato. Kanskje det er nostalgien som gjør at jeg tenker det er morsomt😆

Hahaha ja vi fossile får synge the støveldanse i desember 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Humoren er jo totalt utdatert. Det er snart 40 år siden det gikk på fjernsyn.

Anonymkode: e593e...7ea

1994 er 31 år siden :P 

Skrevet

Hvorfor byttet nrk serien til jul? Først stod det Stjernestøv.

Anonymkode: 763f4...d77

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Humoren er jo totalt utdatert. Det er snart 40 år siden det gikk på fjernsyn.

Ikke så utdatert som ordet fjernsyn :skratte: 

Anonymkode: 95ef5...fef

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

NRK sendte Stjernestøv i fjor, så det har nok vært en feil. 

Anonymkode: 91379...f48

Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Tja en del av ungene på jobb syntes fremdeles at The Julekalender er rasende festlig så de er vel utdaterte da :P

Jobber du i en barneskole? Eller er disse «ungene på jobb» godt voksne mennesker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fant stjernestøv så ble litt forvirret. Det har vel vært noe rot eller at de rett og slett ombestemte seg. 

Skrevet

Hei! Dere virket skikkelig oppdaterte på julekalendere til barn. Er det noen av dere som kan gi meg en anbefaling, eller er jeg kanskje et år for tidlig ute?  Jente 2,5 år. 

Anonymkode: 54f6c...d95

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei! Dere virket skikkelig oppdaterte på julekalendere til barn. Er det noen av dere som kan gi meg en anbefaling, eller er jeg kanskje et år for tidlig ute?  Jente 2,5 år. 

Jeg opplevde at min ikke hadde interesse for kalender i den alderen. Interessen kom når han var ca 4,5 år 

• Liker 1
Skrevet

I fjor så ungene på 8 og 12 The Julekalender, de holdt på å le seg ihjel. Det slo virkelig an! 

Men i fjor var det jo ekstremt gøy da, for oss i Trondheim hvor det skulle arrangeres VM. Det tok jo av omtrent som på radioen Olaf Sand hører på. 

(Og nå bare gråter vi av hele greia. Men det er jo ikke The Julekalender sin feil 🤭🥲)

Anonymkode: d9867...8e3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jul i Skomakergata. Amalies jul.

Anonymkode: 160f4...bf1

Jul i skomakergata faktisk 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

2,5 fikk jeg ikke noe gjennomslag her, men da min var godt over 3 var Jul i Blåfjell kjempepoppis! I år skal jeg gå for Jul i Svingen, godt over 4 år i år. 

Anonymkode: 95ef5...fef

Skrevet

Amalies jul og jul i svingen var de to som fenget først her, men husker ikke helt alderen det begynte å bli gøy. Jul i Svingen har vi fortsatt med hvert år, snøfall er også en favoritt. For litt eldre barn er julekongen spennende. 

Anonymkode: d3e3f...2d8

Skrevet

Juli i svingen

Anonymkode: b8855...c99

Skrevet

Jul* ^

Anonymkode: b8855...c99

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg fant stjernestøv så ble litt forvirret. Det har vel vært noe rot eller at de rett og slett ombestemte seg. 

Det er vel forholdsvis nylig at det ble oppdatert hva som sendes i år, for noen ganger kan det hemmeligholdes forholdsvis lenge. Så du har nok bare sett på det litt for tidlig :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis det er utdatert for meg som voksen, så er det definitivt utdatert for en 10-åring.

Nei 

Anonymkode: 231f1...71a

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...