Gå til innhold

Hvordan overtale lege til Wegovy?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du har jo gjort en fantastisk jobb på egenhånd, ville aldri risikert å ødelegge det med medisiner! Det er også viktig å huske på at BMI egentlig er et redskap for å få mengde oversikt over grupper, ikke enkeltindivider. Du har jo også endret kropp etter å ha fått barn OG du trener og lever et bra liv. Hold på det🙏

Anonymkode: c5753...49e

Tusen takk for fine ord 🥰

Anonymkode: 8e2e2...de8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
senior skrev (10 minutter siden):

Jeg gikk ned 25 kilo i løpet av et par år  (110 - 85) ved å kontrollere matinntaket uten å sulte meg. Så sa det plutselig stopp mens jeg øsket meg ned minst 5 - 10 kilo til. Det så ut til å være umulig å komme mer ned. Vekten har stått på stedet hvil i mange måneder. Men så løsnet det plutselig uten at jeg ser noen spesiell grunn til det. Nå har jeg gått net 5 kilo til i løpet av tre - fire måneder og føler meg helt vel. Klokket inn 80 kilo siste uken . . Så det er kanskje bare å holde ut litt til . . . 

Åh så bra for deg! Det var fint å høre. Da er det kanskje håp ☺️

Anonymkode: 8e2e2...de8

Skrevet

Gi det tid, og når det stopper opp må du se på andre tall enn vekta. 

Skrevet

Helt sykt at du ønsker medisiner og risikere masse bivirkninger som oppkast, diaré, magesmerter; og mange som er mer alvorlig, på grunn av noen få kilo. 
Du må se på den totale livsstilen din, ikke bare BMI. Du skriver at du spiser sunt og trener masse. Det er jo det som er det viktige! Trener du mye styrke og har muskler i tillegg, så må du også huske at muskler veier mer enn fett. 

Anonymkode: 301a4...808

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...