Gå til innhold

Unnvikende kvinner og sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere kvinner som har innsett at dere har unnvikende tilknytning. Hvordan har sex med en partner vært for dere. Har det gått fint eller er det noe mønster med utfordringer dere har merket?

Anonymkode: 6aa0e...ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si at det kommer an på partneren og dennes tilknytningsstil.

Anonymkode: 3719b...ff1

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg vil si at det kommer an på partneren og dennes tilknytningsstil.

Mao. kvinner med unnvikende tilknytning er ikke kapable å ta ansvar for seg selv i seksuelle relasjoner?

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Mao. kvinner med unnvikende tilknytning er ikke kapable å ta ansvar for seg selv i seksuelle relasjoner?

Hvordan ble det konklusjonen din fra den kommentaren?

Anonymkode: 45bed...345

• Liker 3
Skrevet

Meningsløs tråd 

Anonymkode: 361bf...d96

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Meningsløs tråd 

Anonymkode: 361bf...d96

Unnvikende kvinner unnviker spørsmål med bagatellisering . Det er ikke noe nytt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan ble det konklusjonen din fra den kommentaren?

Anonymkode: 45bed...345

Les den kommentaren engang til og kanskje ser du det også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere kvinner som har innsett at dere har unnvikende tilknytning. Hvordan har sex med en partner vært for dere. Har det gått fint eller er det noe mønster med utfordringer dere har merket?

Jeg trenger mye kos og kjærtegn.

Anonymkode: a3f1a...96b

Skrevet

Merker at jeg har vansker for å uttrykke min egen lyst og behov. Trenger derfor en partner som er mer dominerende, og sier liten grad nei til partner, for lysten er jo der. Men klarer likevel å sette egne grenser, og tar i stor grad initiativ, men på en måte at nå vil jeg og ikke nødvendigvis hva jeg vil skal skje.

Anonymkode: dce15...d6c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Merker at jeg har vansker for å uttrykke min egen lyst og behov. Trenger derfor en partner som er mer dominerende, og sier liten grad nei til partner, for lysten er jo der. Men klarer likevel å sette egne grenser, og tar i stor grad initiativ, men på en måte at nå vil jeg og ikke nødvendigvis hva jeg vil skal skje.

Anonymkode: dce15...d6c

Fantastisk. Takk for at du deler dette med oss. Har du også vansker med å snakke om sex med en partner eller med "deg" selv. Hvordan er dine egne fantasier, for eksempel når du onanerer og er du forsonet med det som tenner deg seksuelt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det jeg ønsket å formidle er at det ikke er ett svar på det spørsmålet. Hvis mannen også har en utrygg tilknytningsstil er min erfaring at det kan være utfordringer i relasjonen, også på det seksuelle plan. Hvis mannen har en trygg tilknytningsstil flyter forholdet litt enklere. Sex er en samspill der begge parter bidrar inn og der begges forutsetninger for å møte hverandre på en trygg måte har betydning. ✌🏼 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...