Karmelia Skrevet i går, 07:44 #61 Skrevet i går, 07:44 Ser ut som at jeg får eggløsning i morgen. Tidligere enn vanlig.. Men stemmer nok bra I forhold til anovulasjon i november. Glad for at kroppen er tilbake i rett spor ❤️🥳 1 4
AnonymBruker Skrevet i går, 09:21 #62 Skrevet i går, 09:21 Karmelia skrev (1 time siden): Ser ut som at jeg får eggløsning i morgen. Tidligere enn vanlig.. Men stemmer nok bra I forhold til anovulasjon i november. Glad for at kroppen er tilbake i rett spor ❤️🥳 Da er vi to inne i samme tid i syklus igjen🥰😅 Kristine40+ Anonymkode: 6132b...b64 1
Karmelia Skrevet i går, 10:31 #63 Skrevet i går, 10:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er vi to inne i samme tid i syklus igjen🥰😅 Kristine40+ Anonymkode: 6132b...b64 Artig 😁. Krysser fingrene for klaff for begge ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #64 Skrevet 23 timer siden Tok en eggløsning test i ettermiddag også bare for å se at fargen blir mindre og det er den. Den er ganske svak if til tidligere i dag og den var mest sannsynlig positiv i gåe. Jeg har hatt murringer i hele dag frem til der slapp nå. Tror dere eggløsningen har skjedd nå da?☺️. kristine40+ Anonymkode: 6132b...b64
Karmelia Skrevet 21 timer siden #65 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tok en eggløsning test i ettermiddag også bare for å se at fargen blir mindre og det er den. Den er ganske svak if til tidligere i dag og den var mest sannsynlig positiv i gåe. Jeg har hatt murringer i hele dag frem til der slapp nå. Tror dere eggløsningen har skjedd nå da?☺️. kristine40+ Anonymkode: 6132b...b64 Eggløsning skjer 12-36 timer etter toppen. Så skulle tro du har den i dag da 😊
WalkWithMe_ Skrevet 2 timer siden #66 Skrevet 2 timer siden Noen andre her som har forsøkt å søke opp testen sin i google sitt ai-verktøy for tolkning? Synes selv testen min er negativ, men google bildesøk sier positiv. Det har skjedd en gang før, da var jeg faktisk gravid, men endte i uke 5+3. Kan AI se ting vårt øye ikke ser på bildet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå