NiceOrNothing Skrevet 16. november 2025 #61 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er jeg kravstor? Må innrømme at jeg ble skuffet. Var jeg ikke verdt og spandere på noe brus tenker jeg. Er da billig brus og få kjøpt om det var det det sto på. Maten var god ellers. Anonymkode: ce20c...0af Hadde fokusert mer på hvilken personlighet han serverte meg , og evnt om det var rent og ryddig der han bodde . Hva han serverte hadde havnet langt ned på hvordan jeg opplevde daten. 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #62 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): brus? Voksne mennesker drikker da ikke brus! Man drikker vann, evt vin. kanskje en god saft en varm sommerdag. Anonymkode: 627d7...648 Voksnbe norske kvinner er jo verdensmestre i å bælme Pepsi Max. Anonymkode: 65191...e4d 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #63 Skrevet 16. november 2025 Da kan du ha vært hjemme hos eksen min. Han drikker verken brus eller alkohol, men er veldig glad i saft. Jeg hadde syntes at saft hadde vært helt ok, men brus ville jeg nok foretrukket. Jeg er 55 år 😅 Anonymkode: 004dc...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #64 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor gamle er dere, egentlig? Synes både saft og brus høres litt barnslig ut på date. Anonymkode: b537a...991 Jeg nærmer meg overgangsalderen, og har ikke brus eller alkohol i hus. Dersom noen er så hekta på brus at de ikke klarer noen måltider uten, må de nesten ta med selv. Jeg har herlig friskt vann i springen, kaffe, te og to typer saft å by på. Har aldri hatt problemer med dates 😂 Anonymkode: 97db5...52b 3 1
Ms. Steele Skrevet 16. november 2025 #65 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): brus? Voksne mennesker drikker da ikke brus! Man drikker vann, evt vin. kanskje en god saft en varm sommerdag. Anonymkode: 627d7...648 Gjør man ikke? Jeg er godt voksen og drikker ikke vin med mindre den er alkoholfri. Jeg foretrekker faktisk brus, men vann er helt ok det også til det meste. 5 1
petterm Skrevet 16. november 2025 #66 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg reagerer mer på «hjemmedate». Gjerrig og fantasiløs mann. Anonymkode: 9de61...5e7 Det kommer vel an på hva han serverer? En enkel spaghetti rett - i motsetning til en god biff - eller noe annet godt- gjerne noe han har brukt litt tid og omtanke på. Og gjerne en kake eller noe annet godt til dessert. Det sier mye mer om daten enn evnen til å trekke bankkortet på en eller annen restaurant. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #67 Skrevet 16. november 2025 Vi er forskjellige. Du har vel truffet en mann som ikke bruker brus til måltider. Det hadde jeg satt pris på. En uting med brus til gode måltider. Synes det har blitt en uvane med brus i alle sammenhenger. Nå er ikke jeg noen stor fan av saft heller, alt må ikke smake noe. Vann er best til middagen, evt med et glass vin i tillegg (ikke i stedet for vann). Innrømmer jeg sukker litt inni meg når det serveres brus til middag, men drikker det selvsagt, siden verten nok serverer det de synes er best. Anonymkode: bebf9...c23 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #68 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): jeg ville tenkt han er et mannebarn Anonymkode: 8089f...d8a Nei da hadde det blitt servert cola.. trust me i know. Anonymkode: 3885e...fd2 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #69 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): De fleste liker vel brus da, og hadde satt pris på det. Anonymkode: ce20c...0af Nei. Vil bare ha vann jeg. Saft eller brus er rødt flagg. Anonymkode: 7ec31...f24
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #70 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg reagerer mer på «hjemmedate». Gjerrig og fantasiløs mann. Anonymkode: 9de61...5e7 Fantasiløs? Nei, tvert om. Det skal da mer fantasi og innsats i å komponere, lage og servere et godt hjemmelaget måltid, enn å ta noen med til et spisested. Det krever jo null innsats. Dette har jo ingenting med gjerrighet å gjøre. Anonymkode: bebf9...c23 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #71 Skrevet 16. november 2025 NiceOrNothing skrev (19 minutter siden): Hadde fokusert mer på hvilken personlighet han serverte meg , og evnt om det var rent og ryddig der han bodde . Hva han serverte hadde havnet langt ned på hvordan jeg opplevde daten. For meg ville det vært en dealbreaker, uansett personlighet. Jeg er veldig mat- og vininteressert. Når jeg først spiser vil jeg ha gode råvarer, og mat laget fra bunnen - eller restaurantmat. Det gjelder selv en hverdagsfrokost - ikke butikkbrød med en skive gulost her, nei. Traff en mann med en helt fantastisk personlighet - som serverte hjemmelaget mat med en bedre vin til på første hjemmedate. Så det ene utelukker jo ikke det andre. Anonymkode: 05a66...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #72 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi er forskjellige. Du har vel truffet en mann som ikke bruker brus til måltider. Det hadde jeg satt pris på. En uting med brus til gode måltider. Synes det har blitt en uvane med brus i alle sammenhenger. Nå er ikke jeg noen stor fan av saft heller, alt må ikke smake noe. Vann er best til middagen, evt med et glass vin i tillegg (ikke i stedet for vann). Innrømmer jeg sukker litt inni meg når det serveres brus til middag, men drikker det selvsagt, siden verten nok serverer det de synes er best. Anonymkode: bebf9...c23 Jeg tror aldri jeg har opplevd å få servert verken saft eller brus til middag etter at jeg ble voksen. Vin og vann er det som gjelder. Anonymkode: bc837...11e 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #73 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi er forskjellige. Du har vel truffet en mann som ikke bruker brus til måltider. Det hadde jeg satt pris på. En uting med brus til gode måltider. Synes det har blitt en uvane med brus i alle sammenhenger. Nå er ikke jeg noen stor fan av saft heller, alt må ikke smake noe. Vann er best til middagen, evt med et glass vin i tillegg (ikke i stedet for vann). Innrømmer jeg sukker litt inni meg når det serveres brus til middag, men drikker det selvsagt, siden verten nok serverer det de synes er best. Anonymkode: bebf9...c23 Da hører jeg faktisk om jeg kan hente vann i springen. Samme om det blir satt juicekonsentrat på bordet til frokost. Anonymkode: 05a66...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #74 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg ville det vært en dealbreaker, uansett personlighet. Jeg er veldig mat- og vininteressert. Når jeg først spiser vil jeg ha gode råvarer, og mat laget fra bunnen - eller restaurantmat. Det gjelder selv en hverdagsfrokost - ikke butikkbrød med en skive gulost her, nei. Traff en mann med en helt fantastisk personlighet - som serverte hjemmelaget mat med en bedre vin til på første hjemmedate. Så det ene utelukker jo ikke det andre. Anonymkode: 05a66...7a7 Du krever hjemmebakt brød til frokost? Anonymkode: 65191...e4d 3 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #75 Skrevet 16. november 2025 Veldig rart ting å henge seg opp i Anonymkode: 1e4b1...d2f 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #76 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror aldri jeg har opplevd å få servert verken saft eller brus til middag etter at jeg ble voksen. Vin og vann er det som gjelder. Anonymkode: bc837...11e Samme her. Måtte tenke meg om - og kan ikke huske sist det ble servert saft eller brus til middag. Er det en enkel hverdagsmiddag er det vann eller vann med kullsyre. En finere middag så er det ofte vin, samt alkohofrie alternativer i form av eplemost eller annet som er tilpasset maten. Anonymkode: 05a66...7a7 1 1
NiceOrNothing Skrevet 16. november 2025 #77 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg ville det vært en dealbreaker, uansett personlighet. Jeg er veldig mat- og vininteressert. Når jeg først spiser vil jeg ha gode råvarer, og mat laget fra bunnen - eller restaurantmat. Det gjelder selv en hverdagsfrokost - ikke butikkbrød med en skive gulost her, nei. Traff en mann med en helt fantastisk personlighet - som serverte hjemmelaget mat med en bedre vin til på første hjemmedate. Så det ene utelukker jo ikke det andre. Anonymkode: 05a66...7a7 Hadde foretrukket at det var litt low -key faktisk . Mer skeptisk på de som skal imponere/ trenger bli imponert . Saft er ikke ensbetydende med dårlig date . Saft kan være hjemmelaget , servert med sitron og isbiter . Ville sett på helheten . Ikke hengt meg opp i drikke. Vært mye verre med Michelin -mat & alkohol . Følt mer press da. 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #78 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du krever hjemmebakt brød til frokost? Anonymkode: 65191...e4d Både jeg og mannen baker - både eltefritt, gjærbakst i ulike varianter, og surdeig. Er det travelt handler vi på bakeri, men vi forsøker å ha nok i fryser. Men som oftest lager vi fullverdige frokostretter. Kjøleskapsgrøt med bær. Eggemuffins med grønnsaker. Yoghurt (lager selv) med Granola. I dag hadde vi sczhakshuka til frokost. Anonymkode: 05a66...7a7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #79 Skrevet 16. november 2025 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Hadde foretrukket at det var litt low -key faktisk . Mer skeptisk på de som skal imponere/ trenger bli imponert . Saft er ikke ensbetydende med dårlig date . Saft kan være hjemmelaget , servert med sitron og isbiter . Ville sett på helheten . Ikke hengt meg opp i drikke. Vært mye verre med Michelin -mat & alkohol . Følt mer press da. Man tilpasser jo maten anledningen. Jeg skriver ikke at det må være fancy. Men at det må være gode råvarer, fra bunnen. En date med pizza er ok - så lenge det er hjemmebakt bunn, egen pizzasaus, pizzaovn, og gode toppinger. Anonymkode: 05a66...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #80 Skrevet 16. november 2025 Det er vel ingen forskjell på saft eller brus, vel? Anonymkode: 99f8c...323
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå