Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller fortsatt mye igjen av kjærlighet og liv ? 

Anonymkode: 8e30a...33d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10 år eldre, og har troen på både liv og kjærlighet i mange år framover. 

Anonymkode: 2b5af...2a0

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Håper ikke det, for jeg fyller 40 år om to timer og har fortsatt trua ❤️

Anonymkode: 124b2...009

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gratulerer med dagen:blomst2:

(Og for positive mennesker som er innstilte på å hygge seg, så bruker 40-årene å bli en bra tid)

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gratulerer 😊 

Jeg ts har vært singel i 5år nå men datet så mange at jeg ikke at telling ei gang. Jeg ble nettopp 38 og føler jeg har blitt skarpere. Bare alderen kommer sigende og har nå to tenåringer i hus. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er 22 år. For meg blir 38 år gammelt, men du har jo mye igjen av livet som 38-åring.

Gjennomsnitt levealder i Norge er 81 år for menn og 84 år for kvinner.

Anonymkode: 1c242...84d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er 22 år. For meg blir 38 år gammelt, men du har jo mye igjen av livet som 38-åring.

Gjennomsnitt levealder i Norge er 81 år for menn og 84 år for kvinner.

Anonymkode: 1c242...84d

Man er ikke gammel før man er 80 idag 😊 ts 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du da. Sier vel dere, men jeg vil høre deres mening ift deres alder. 

Skrevet

Nei!

Anonymkode: fab05...3cb

Skrevet

Ikke gammelt, men omtrent midt i livet. De beste årene går mot slutten.

Skrevet

Vel eg er 38 år og føler meg relativt ung endå. Tikker mot 40 men synest ikkje det er særlig gammalt heller. 

Anonymkode: 96809...1ab

Skrevet

Jeg er 41 år og ser på deg som ung. Jeg fikk ny kjæreste som 39-åring, det var 2 år etter samlivsbrudd. Så alt er mulig. 

Anonymkode: ef650...e1a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 41 år og ser på deg som ung. Jeg fikk ny kjæreste som 39-åring, det var 2 år etter samlivsbrudd. Så alt er mulig. 

Anonymkode: ef650...e1a

Hvor fant du han? Jeg er lite ute på fest. Tinder gir jeg opp ettersom jeg har sett samme "trynene" i fem år nå😅

Skrevet

Spør du en 20 åring så er 38 år gammelt. Spør du en 60 åring så er du fortsatt ung. Det kommer vel helt Ann på hvem du spør.Du er i hvertfall godt voksen. 

Anonymkode: dea68...e95

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Spør du en 20 åring så er 38 år gammelt. Spør du en 60 åring så er du fortsatt ung. Det kommer vel helt Ann på hvem du spør.Du er i hvertfall godt voksen. 

Anonymkode: dea68...e95

Min sønn på 16 syntes ikke 38 er gammelt. Men såklart gammelt for de i den forstand. Jeg syntes ikke 60 er gammelt, 80, da er man gammel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 21.57):

Jeg er 46 og føler meg ikke gammel 😊 

• Nyttig 1
Skrevet

Når jeg var 20 årene syns jeg 40 og 50 årene var eldgammelt. Typ gamlehjemmet neste 😅

Nå som jeg nærmer meg 40 syns jeg fortsatt det er low key gammelt ja, men ikke like ille som jeg følte før😅

Anonymkode: 06933...208

Skrevet

Min mor fant kjærligheten i en alder av 74 år. Så jeg tenker man ikke skal gi opp. 

Anonymkode: 13f27...621

• Hjerte 3
Skrevet

Mitt kjærlighetsliv startet da jeg var 39. Så 38 er kanskje gammelt, men det er ikke for gammelt. Mvh 62-åring.

Anonymkode: 3f5e3...bec

Skrevet

Alt er relativt.

Når man spør spreke 95-åringer, vil da kanskje svare at først når man runder 110, begynner man virkelig å dra på årene.

Spør man en 2-åring, får man vite at en 4-åring er en olding.

Men fra naturens side begynner man å bli gammel når man ikke lenger kan få barn; da er ikke lenger kroppen i stand til å utøve primærfunksjonen som går ut på å føre slekten videre, og andre tegn på aldring kommer etter - sett med naturens øyne har det å da skaffe seg en partner ikke lenger noen hensikt slik at man ikke lenger trenger å være tiltrekkende, og kroppen begynner gradvis å forfalle før den til slutt dør.

Noe som skjedde mye tidligere i en tid der folk av ulike grunner døde før de ble 40; gjennomsnittsalderen i steinalderen var 38,2 år for menn og 38,0 for kvinner, så i dette perspektivet er det å være 38 synonymt med at man har lagt mestparten av livet bak seg.

Anonymkode: 6f005...fdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...