AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #21 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kan det hende han bor med en dame og har familie? Får du besøke ham? Han var med mor til barna i 2020 da jeg traff han men de gjorde det slutt i 2023. Han er ikke lengre redd om jeg lukter parfyme dom han var ei tid tilbake, då tror neppe han er med henne nå. Nå er han ikke redd for å komme her heller. Men han har barn ja Anonymkode: b05a3...9e6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #22 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke noe om hvordan de gjør det, men for de som kan det er det fort gjort å legge inn sporing, eller at alt som skjer på din telefon dobles uten at du merker det, og "kopien" sendes til ham uten at du vet det, eller at han kan hacke deg på annet vis. Du har hatt sex med ham, ergo har han sikkert også hatt mulighet til å være alene med din mobil når du har vært på badet eller sovet eller lignende. Du bør få det sjekket siden du føler han stalker deg. Og siden du føler han stalker deg bør du uansett snakke med politiet mandag, be om råd om hvordan du tryggest kan forholde deg til alt dette fremover. Anonymkode: 03af6...939 Mulig. Det er bare rart han ser jeg har tinder omtrent med ett jeg har fått meg det. Han ser vel isåfall hva jeg skriver her nå? Anonymkode: b05a3...9e6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #23 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han flyttet her med familien, han er sør amerikansk. Bodd her fra han var 5-6år, men merker de hissige genene. Han har temperament, sterk temperament. Men "grei" når jeg er grei og enkel. Han har kjørt forbi huset mitt tidligere på nattestid men jeg er oppriktig ikke redd for han. Hvis hsn sporer hva jeg gjør på mobilen min er han virkelig syk. Anonymkode: b05a3...9e6 Jeg er selv sammen med en person med foreldrene fra Midtøsten. Veldig hissig og kort lunte på folk han ikke kjenner eller liker. Men ellers verdens snilleste. Men også veldig paranoid i starten av forholdet. Men dette stammer trolig fra elendig oppvekst. Tror du han kan spore telefonen din da? Min er en skikkelig datanerd og jeg trodde kanskje han sporet min. Men det har jeg slått fra meg. Jeg ble bare paranoid selv en liten stund. Men alt har roet seg for oss. Vi hadde en rocky start. Du sa dere hadde kjent hverandre i 20 år? Hvor gamle var dere da? Hvor mye kontakt har dere hatt siden? Anonymkode: 27675...034
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #24 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mulig. Det er bare rart han ser jeg har tinder omtrent med ett jeg har fått meg det. Han ser vel isåfall hva jeg skriver her nå? Anonymkode: b05a3...9e6 Det er en mulighet for det, ja. Derfor du må ta dette på alvor, sende ham en meldig som jeg skrev tidligere. Blokkere ham på alle sosiale medier. Og om han forsøker å komme hjem til deg - ikke åpne døren, bare ring politiet. Om han forsøker å oppsøke deg når du er andre steder - ring politiet. Alt jeg har skrevet er ting du bør gjøre for å være tryggest mulig, ligge foran ham, sette tydelige grenser for deg selv, og ikke nøle med å kontakte politiet om du på noen som helst måte føler han truer deg. Anonymkode: 03af6...939 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #25 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er selv sammen med en person med foreldrene fra Midtøsten. Veldig hissig og kort lunte på folk han ikke kjenner eller liker. Men ellers verdens snilleste. Men også veldig paranoid i starten av forholdet. Men dette stammer trolig fra elendig oppvekst. Tror du han kan spore telefonen din da? Min er en skikkelig datanerd og jeg trodde kanskje han sporet min. Men det har jeg slått fra meg. Jeg ble bare paranoid selv en liten stund. Men alt har roet seg for oss. Vi hadde en rocky start. Du sa dere hadde kjent hverandre i 20 år? Hvor gamle var dere da? Hvor mye kontakt har dere hatt siden? Anonymkode: 27675...034 Ja det er vanskelig å vite med han her. Han er innesluttet og ganske nerd teknisk, så tror han kunne fått til mye der. Han viser lite følelser men blir overlegen om jeg er på. Han har nok hatt en tøff oppvekst. Jeg ble kjent med han da jeg var 17 og han 19. Hatt veldig mye kontakt etter 2021, men han var da med barnets mor. Han nektet på drt men beviste i 2023 at hsn hadde flyttet ut. Anonymkode: b05a3...9e6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #26 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg skal høre på deg😇 jeg havner alltod med feil mannfolk. Hvorfor? Hvorfor kan ikke jeg få en snill mann? Det ekle er at når jeg er på tinder så ser han det med ei gang og spør hvorfor jeg er på tinder. Han virker jo helt syk etter meg. Eller er jeg fjern? Anonymkode: b05a3...9e6 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det rare er at jeg ikke finner han på tinder. Så han har nok fake profil, men han ser med ett jeg er der inne. Jeg har tatt pause fra menn, desverre har jeg hatt et par ligg med han nå. Hva er galt med meg, føler meg uverdig som dame. Anonymkode: b05a3...9e6 Svaret på det første er det andre, du svarer deg selv. Har vi ikke snart vært igjennom dette mange nok ganger? Hvor mye sympati synes du andre bør ha for deg når du vet at du gjør noe dumt og helt ukritisk «gir menn sex»? Nå du oppfører deg uverdig blir du behandlet uverdig, simple as that. Anonymkode: f4d9a...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #27 Skrevet 15. november 2025 Du står i fare for å skade deg selv veldig mye tror jeg, med han her. Er nok masse traumer i bakgrunnen. Min har også det men han er alltid åpen og ærlig og transparent. Og ikke noen stalker eller liknende. Veldig anti at vi skal kontrollere hverandre og anti løgner. Han vil aldri sjekke telefonen min eller tracke bilen min feks. Virker som om din kan manipulere deg, bevisst eller ubevisst. Denne push/pull greia. Ikke bra. Finn en psykisk frisk mann. Anonymkode: 27675...034 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #28 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aller først, jeg var betatt av han her. Han klarte å sjarmere meg da jeg var 14. Så når jeg da fikk se han i 2020, begge voksne så ble jeg sjarmert. Men jeg er ikke sjarmert av han nå, han er en hissigpropp. Grei når jeg er grei men blir mer på når jeg gir f'en. Er jeg på så kan jeg bli kalt avhengig og gal etter han. Han er ikke sunn for meg, jeg bare aner ikke hvordan jeg skal få han bort fra livet mitt. Jeg er redd han er psykopat.. Anonymkode: b05a3...9e6 I første innlegg så begynte han å vise følelser, men nå er han psykopat? Syns disse innleggene er litt all over the place. Anonymkode: 6532f...a9c 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #29 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): De gangene jeg har vært på etter vi har hstt sex, så har han vært frekk og avvisende. Nå disse to dagene her har han prøvd å besøke meg men uten hell. Jeg holder igjen og mulig det gjør han enda mer på Anonymkode: b05a3...9e6 Neppe. Han bare bruker deg. Blir aldri noe seriøst for lang tid. Anonymkode: 158cf...c01
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #30 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett, takk. Jeg vet jeg har blitt behandlet dårlig av flere. Men føler han stalker meg, kan han se hva jeg skriver? Hvordan isåfall kan han hacke seg inn på min? Anonymkode: b05a3...9e6 Hvorfor ligger du med han om du føler at han stalker deg? Anonymkode: ad3f0...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #31 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ligger du med han om du føler at han stalker deg? Anonymkode: ad3f0...f4c For at han skal bli lei? Ikke ts. Anonymkode: 158cf...c01
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #32 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor ligger du med han om du føler at han stalker deg? Anonymkode: ad3f0...f4c Jeg aner jo ikke om han stalker meg på mobilen, hvordan kan jeg finne det ut? Jeg blir jo panisk her av tanken. Det er en grunn til jeg har avvist han de siste dagene. Anonymkode: b05a3...9e6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #33 Skrevet 16. november 2025 Jeg tar imot alt det dere sier og skal ikke møte han mer. Jeg var nettopp ca 3mnd uten han og det var jo befriende. Jeg har følt det er noe med han som jeg ikke kan sette fingeren på, men jeg vil ta det langsomt og ikke brått. Er redd han oppsøker meg om jeg fjerner han fra alt. Har han kun på messenger. Nå får jeg bare noia av tanken på om hab stalker meg på mobilen? Han kan ikke hatt tid til å overføre ting via min mobil. Men det å finne ut om jeg er på tinder er jo verdens enkleste ting - er jo bare å minimere avstanden, ta min aldersgruppe så wolla. Anonymkode: b05a3...9e6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #34 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg aner jo ikke om han stalker meg på mobilen, hvordan kan jeg finne det ut? Jeg blir jo panisk her av tanken. Det er en grunn til jeg har avvist han de siste dagene. Anonymkode: b05a3...9e6 Hvis han gir deg en følelse av å stalke deg, altså han gir deg en negativ følelse, så bør du droppe ligge med han... Du har kjent fuckfrienden din i 20 år, og rotet med han i 4-5 år, og det er kun de siste dagene han har gitt deg creepy følelser? I HI så var det heller ingen spørsmål om han er stalker eller ikke, da var det overhodet ikke en problemstilling, da var det om hvorfor han ikke ville innrømme følelser som var problemet. Nå noen tiner senere så har du plutselig avvist han i flere dager fordi du er redd han stalker deg. Hvorfor ønsker du at han skal vise følelser hvis du uansett føler at han stalker deg? Du har kjent fyren i 20 år, du burde ha en liten tegning om hvordan han behandler damene sine. Anonymkode: ad3f0...f4c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #35 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er en jeg har kjent I 20 år ca. Fikk først opp kontakten igjen i 2021, sa vi begynte å rote litt. Vi har hatt mye kos, flørtet men også hatt heavy diskusjoner og kranglet. Han er av typen litt frekk, men innerst inne merker jeg han ikke mener det. Jeg ville ha han tidigere som kjæreste men han mente vi var for like. Han er utenlandsk og har litt mer tøffere holdning enn meg om er norsk. Han er kjekk men har et lite temperament så jeg har virket unna han litt. Nå den siste tiden etter vi har hatt sex så er han pågående og vil møte meg bare ett par dager etter - noe han ikke ville før. Litt rart men denne kalde mannen begynner å vise følelser. Hvorfor kan ikke menn bare innrømme det? Eller er vi bare gode for tømmestasjon? Anonymkode: b05a3...9e6 AnonymBruker skrev (12 timer siden): De gangene jeg har vært på etter vi har hstt sex, så har han vært frekk og avvisende. Nå disse to dagene her har han prøvd å besøke meg men uten hell. Jeg holder igjen og mulig det gjør han enda mer på Anonymkode: b05a3...9e6 Dette har jo noe med hva du legger opp til å gjøre. Jeg har aldri vært en tømmestasjon eller blitt behandlet som dritt, skreket til, krangler heftig med elskere etc. Og jeg har hatt elskere siden tenårene. En høy stemme, en ufinhet, en antydning til drittsekkoppførsel og så har de null verdi som elskere og partnere. Slik finner man folk som er verdt å ta vare på. Hvordan klarer dere å finne slike idioter og i tillegg få lyst på dem??? Anonymkode: f0696...831 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #36 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis han gir deg en følelse av å stalke deg, altså han gir deg en negativ følelse, så bør du droppe ligge med han... Du har kjent fuckfrienden din i 20 år, og rotet med han i 4-5 år, og det er kun de siste dagene han har gitt deg creepy følelser? I HI så var det heller ingen spørsmål om han er stalker eller ikke, da var det overhodet ikke en problemstilling, da var det om hvorfor han ikke ville innrømme følelser som var problemet. Nå noen tiner senere så har du plutselig avvist han i flere dager fordi du er redd han stalker deg. Hvorfor ønsker du at han skal vise følelser hvis du uansett føler at han stalker deg? Du har kjent fyren i 20 år, du burde ha en liten tegning om hvordan han behandler damene sine. Anonymkode: ad3f0...f4c Nei jeg har vært frem og tilbake. Historien er veldig lang! Jeg var skeptisk da jeg skrev innlegget også, men jeg forkortet det litt. Så dype detaljer her ble ikke nevnt i hovedinnlegget, beklager. Anonymkode: b05a3...9e6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #37 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nei jeg har vært frem og tilbake. Historien er veldig lang! Jeg var skeptisk da jeg skrev innlegget også, men jeg forkortet det litt. Så dype detaljer her ble ikke nevnt i hovedinnlegget, beklager. Anonymkode: b05a3...9e6 Dette skjer jo hver gang du skriver et innlegg om denne mannen, du får masse svar som er helt irrelevante fordi du ikke sier ting som de er. Hva med å bare ikke ødelegge resten av livet ditt på denne søplemannen? Du er ikke 20 lenger. Anonymkode: f4d9a...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #38 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei jeg har vært frem og tilbake. Historien er veldig lang! Jeg var skeptisk da jeg skrev innlegget også, men jeg forkortet det litt. Så dype detaljer her ble ikke nevnt i hovedinnlegget, beklager. Anonymkode: b05a3...9e6 Hvordan du formulerer hovedinnlegg, vil jo naturligvis farge svarene du får. Ofte får man da svarene man helst ønsker, fordi man, bevisst eller ubrvisst, deler kun informasjon som leder mot svarene du ønsker. Men likevel, selv uten å dele de verste detaljene, får du svar om at denne fyren ikke er noe å spare på og at dere har det bedre fra hverandre. Er ikke det litt øyeåpnende? Anonymkode: fd492...985 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #39 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg aner jo ikke om han stalker meg på mobilen, hvordan kan jeg finne det ut? Jeg blir jo panisk her av tanken. Det er en grunn til jeg har avvist han de siste dagene. Anonymkode: b05a3...9e6 Altså, en eller annen i tråden slenger ut en vill kommentar om stalking, og nå tror du han stalker deg? Først skriver du at han liker deg og at han viser følelser, så er han psykopat og har bare avvist deg før, og nå stalker han deg? Ser ut som historien din endrer seg i løpet av tråden her. Anonymkode: 6532f...a9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå