Gå til innhold

Merker han liker meg nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en jeg har kjent I 20 år ca. Fikk først opp kontakten igjen i 2021, sa vi begynte å rote litt. Vi har hatt mye kos, flørtet men også hatt heavy diskusjoner og kranglet. Han er av typen litt frekk, men innerst inne merker jeg han ikke mener det. Jeg ville ha han tidigere som kjæreste men han mente vi var for like. Han er utenlandsk og har litt mer tøffere holdning enn meg om er norsk. Han er kjekk men har et lite temperament så jeg har virket unna han litt. Nå den siste tiden etter vi har hatt sex så er han pågående og vil møte meg bare ett par dager etter - noe han ikke ville før. Litt rart men denne kalde mannen begynner å vise følelser. 

Hvorfor kan ikke menn bare innrømme det? Eller er vi bare gode for tømmestasjon? 

Anonymkode: b05a3...9e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær naiv. 

Anonymkode: fd492...985

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke vær naiv. 

De gangene jeg har vært på etter vi har hstt sex, så har han vært frekk og avvisende. Nå disse to dagene her har han prøvd å besøke meg men uten hell. Jeg holder igjen og mulig det gjør han enda mer på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De gangene jeg har vært på etter vi har hstt sex, så har han vært frekk og avvisende. Nå disse to dagene her har han prøvd å besøke meg men uten hell. Jeg holder igjen og mulig det gjør han enda mer på

Mulig? Det er den eneste grunnen. Han er toxic som faen og vil ha det han ikke får. Vær nå snill med deg selv, kvinne, vil deg selv noe bedre enn det der mannebarnet du kaster bort tiden på.

Anonymkode: d5f66...80e

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

En mann med et slikt temperament, kulturforskjeller, og at han driver et spill med deg... du lurer deg selv, og du kommer nok dessverre til å angre på at du rotet deg borti ham.

Han har avvist deg og vært stygg mot deg når du har vist ham interesse, for å sette deg på plass, for å sjekke om du aksepterer å bli dårlig behandlet. Og det viste du ham jo at du aksepterte. Da snur han godsiden til for å hanke deg inn, for da startet neste ledd i manipulasjonen og nedpsykingen - han må få mer kontroll på deg, slik at han igjen kan psyke deg mer ned.

Det andre forstår er røde flagg og som de så velger mannen bort på grunn av - det ser du nå på med rosa briller og synes er sjarmerene.

Er du smart kommer du deg ut av dette så fort som mulig! Er du det ikke, er nok dette bare begynnelsen på en lang rekke tråder hvor du forteller om frustrasjoner og sårede følelser før du etterhvert innser at han egentlig driver med en form for psykisk vold og at du har kastet bort år på denne mannen. Dette ender ikke godt for deg om du fortsetter.

Anonymkode: 03af6...939

• Liker 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Takk for at du spesifiserer. Nå er det enda mer tydelig at dette er et situasjon hvor du per dags dato er uhorvelig naiv fordi du sårt ønsker at det skal være ekte og god kjærlighet. Det er det så absolutt ikke - virkelig absolutt ikke. Det er også helt sikkert at det aldri kommer til å BLI det.

Denne mannen nå du kunne ut, hvis du har selvrespekt eller noen som helst omsorg for deg selv.  

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

En mann med et slikt temperament, kulturforskjeller, og at han driver et spill med deg... du lurer deg selv, og du kommer nok dessverre til å angre på at du rotet deg borti ham.

Han har avvist deg og vært stygg mot deg når du har vist ham interesse, for å sette deg på plass, for å sjekke om du aksepterer å bli dårlig behandlet. Og det viste du ham jo at du aksepterte. Da snur han godsiden til for å hanke deg inn, for da startet neste ledd i manipulasjonen og nedpsykingen - han må få mer kontroll på deg, slik at han igjen kan psyke deg mer ned.

Det andre forstår er røde flagg og som de så velger mannen bort på grunn av - det ser du nå på med rosa briller og synes er sjarmerene.

Er du smart kommer du deg ut av dette så fort som mulig! Er du det ikke, er nok dette bare begynnelsen på en lang rekke tråder hvor du forteller om frustrasjoner og sårede følelser før du etterhvert innser at han egentlig driver med en form for psykisk vold og at du har kastet bort år på denne mannen. Dette ender ikke godt for deg om du fortsetter.

Aller først, jeg var betatt av han her. Han klarte å sjarmere meg da jeg var 14. Så når jeg da fikk se han i 2020, begge voksne så ble jeg sjarmert. Men jeg er ikke sjarmert av han nå, han er en hissigpropp. Grei når jeg er grei men blir mer på når jeg gir f'en. Er jeg på så kan jeg bli kalt avhengig og gal etter han. Han er ikke sunn for meg, jeg bare aner ikke hvordan jeg skal få han bort fra livet mitt. Jeg er redd han er psykopat..

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mulig? Det er den eneste grunnen. Han er toxic som faen og vil ha det han ikke får. Vær nå snill med deg selv, kvinne, vil deg selv noe bedre enn det der mannebarnet du kaster bort tiden på.

Anonymkode: d5f66...80e

Jeg skal høre på deg😇 jeg havner alltod med feil mannfolk. Hvorfor? Hvorfor kan ikke jeg få en snill mann? 

Det ekle er at når jeg er på tinder så ser han det med ei gang og spør hvorfor jeg er på tinder. Han virker jo helt syk etter meg. Eller er jeg fjern? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Aller først, jeg var betatt av han her. Han klarte å sjarmere meg da jeg var 14. Så når jeg da fikk se han i 2020, begge voksne så ble jeg sjarmert. Men jeg er ikke sjarmert av han nå, han er en hissigpropp. Grei når jeg er grei men blir mer på når jeg gir f'en. Er jeg på så kan jeg bli kalt avhengig og gal etter han. Han er ikke sunn for meg, jeg bare aner ikke hvordan jeg skal få han bort fra livet mitt. Jeg er redd han er psykopat..

Du sender ham en melding om at du har innsett at dere er for forskjellige til å ha et forhold, og at du derfor kutter all kontakt med ham fra nå av. Du ønsker ham lykke til videre. Og du forteller ham at du forventer at han respekterer at det er slutt og at du ikke ønsker mer kontakt med ham, og at han derfor ikke forsøker å kontakte deg på noen som helst måte nå eller i fremtiden.

Etter å ha sendt en slik melding blokkerer du ham på alle sosiale medier! Om han forsøker å ringe deg eller komme hjem til deg eller på annen måte kontakte deg, så sender du ham én eneste melding til, og der viser du til forrige melding hvor du gjorde det slutt og hvor du var tydelig på at du ikke ønsker noe som helst kontakt med ham og at du forventer at han respekterer dette. Det at han nå har vist at han ikke respekterer dette ser du på som trakassering, og hvis han ikke holder seg helt unna deg på alle måter fra nå av, så må du ta saken videre, da du ikke aksepterer å bli trakassert mer.

Hvis han etter den meldingen fra deg likevel kontakter deg igjen - da kontakter du politiet, forteller at du er redd, du har gjort det slutt med ham og skrevet at du ikke ønsker noen kontakt med ham, men at han ikke respekterer dette. Du forteller politiet at han har et sinneproblem og stort temperament, at du mistenker at han er psykopat og at du trenger hjelp og beskyttelse.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du er ikke sjarmert lengre, men du ligger med han? Ett fint første steg for å få han ut av livet ditt er å slutte ha sex med han... 

Anonymkode: ad3f0...f4c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg skal høre på deg😇 jeg havner alltod med feil mannfolk. Hvorfor? Hvorfor kan ikke jeg få en snill mann? 

Det ekle er at når jeg er på tinder så ser han det med ei gang og spør hvorfor jeg er på tinder. Han virker jo helt syk etter meg. Eller er jeg fjern? 

Du må blokkere ham på alle sosiale medier, også på Tinder. (antar det går an å enten blokkere ham der eller rapportere at han er plagsom)

Slett ham på alle sosiale medier og blokker ham. Om han på noen som helst måte forsøker å oppsøke deg personlig, ring politiet. 

Og så ser du om du kan få noen samtaler med en psykolog slik at du får bearbeidet årsaken til at du involverer deg med menn som er vandrende røde flagg. I mellomtiden er det nok lurt å sette all nettdating og dating generelt på vent, inntil du har fått mer ro i deg selv og i livet ditt. ❤️ 

Skrevet

Lol, han liker sex, det er jo rimelig åpenbart. Ingenting galt i det, men du har mange unødvendige nedturer framfor deg i livet om du tolker denne situasjonen som at han "liker deg". 

Alt her tyder på at han mener akkurat det samme som før, men han har tilgang til sex og vil ha mer av det. Helt greit og veldig enkelt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må blokkere ham på alle sosiale medier, også på Tinder. (antar det går an å enten blokkere ham der eller rapportere at han er plagsom)

Slett ham på alle sosiale medier og blokker ham. Om han på noen som helst måte forsøker å oppsøke deg personlig, ring politiet. 

Og så ser du om du kan få noen samtaler med en psykolog slik at du får bearbeidet årsaken til at du involverer deg med menn som er vandrende røde flagg. I mellomtiden er det nok lurt å sette all nettdating og dating generelt på vent, inntil du har fått mer ro i deg selv og i livet ditt. ❤️ 

Det rare er at jeg ikke finner han på tinder. Så han har nok fake profil, men han ser med ett jeg er der inne. 

Jeg har tatt pause fra menn, desverre har jeg hatt et par ligg med han nå. Hva er galt med meg, føler meg uverdig som dame. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med utenlandsk? Flyttet han hit som voksen eller barn? Jeg spør for å høre om dette er kulturforskjell eller bare personlighet. Hvorfor nevner du det? Er det av relevans? 

Er han på tinder for å få seg flere tror du? Har han andre damer? Har han barn? Kan det hende han bor med en dame og har familie? Får du besøke ham?

Anonymkode: 27675...034

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det rare er at jeg ikke finner han på tinder. Så han har nok fake profil, men han ser med ett jeg er der inne. 

Jeg har tatt pause fra menn, desverre har jeg hatt et par ligg med han nå. Hva er galt med meg, føler meg uverdig som dame. 

Flere muligheter her. Han kan ha gjort det slik at han kan spore din mobil og ev. se hva du gjør på din mobil, eller han kan ha falsk profil på Tinder som du sier, eller han har en kompis som gir ham informasjon.

Du må holde deg 100 % borte fra denne mannen! Og du bør kutte ut Tinder og få sjekket mobilen for å se om han på noen måte overvåker/sporer den og deg!

Det er ikke noe galt med deg, men jeg antar at du har hatt uheldige opplevelser tidligere i livet, og at det får deg til å godta å bli dårlig behandlet, fordi du egentlig bare ønsker å bli elsket. Men da blir du også et lett bytte for slike dårlige menn, så du må søke profesjonell hjelp for å finne ut hva du må endre. Og du bør også utvide nettverket ditt slik at du får flere positive mennesker inn i livet ditt. Start med frivillig arbeid, der blir du kjent med stødige og trygge mennesker - du trenger slike rundt deg nå! - og du vil føle samhold og mestring i arbeidet dere gjør sammen.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man ha sex ?

Anonymkode: b6cfc...d20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Flere muligheter her. Han kan ha gjort det slik at han kan spore din mobil og ev. se hva du gjør på din mobil, eller han kan ha falsk profil på Tinder som du sier, eller han har en kompis som gir ham informasjon.

Du må holde deg 100 % borte fra denne mannen! Og du bør kutte ut Tinder og få sjekket mobilen for å se om han på noen måte overvåker/sporer den og deg!

Det er ikke noe galt med deg, men jeg antar at du har hatt uheldige opplevelser tidligere i livet, og at det får deg til å godta å bli dårlig behandlet, fordi du egentlig bare ønsker å bli elsket. Men da blir du også et lett bytte for slike dårlige menn, så du må søke profesjonell hjelp for å finne ut hva du må endre. Og du bør også utvide nettverket ditt slik at du får flere positive mennesker inn i livet ditt. Start med frivillig arbeid, der blir du kjent med stødige og trygge mennesker - du trenger slike rundt deg nå! - og du vil føle samhold og mestring i arbeidet dere gjør sammen.

Tuller du? Kan han se hva jeg gjør på min mobil? Hvordan er d mulig. Jeg hadde anmeldt han på flekken!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Uansett, takk. Jeg vet jeg har blitt behandlet dårlig av flere. Men føler han stalker meg, kan han se hva jeg skriver? Hvordan isåfall kan han hacke seg inn på min? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva mener du med utenlandsk? Flyttet han hit som voksen eller barn? Jeg spør for å høre om dette er kulturforskjell eller bare personlighet. Hvorfor nevner du det? Er det av relevans? 

Er han på tinder for å få seg flere tror du? Har han andre damer? Har han barn? Kan det hende han bor med en dame og har familie? Får du besøke ham?

Anonymkode: 27675...034

Han flyttet her med familien, han er sør amerikansk. Bodd her fra han var 5-6år, men merker de hissige genene. Han har temperament, sterk temperament. Men "grei" når jeg er grei og enkel. Han har kjørt forbi huset mitt tidligere på nattestid men jeg er oppriktig ikke redd for han. Hvis hsn sporer hva jeg gjør på mobilen min er han virkelig syk. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tuller du? Kan han se hva jeg gjør på min mobil? Hvordan er d mulig. Jeg hadde anmeldt han på flekken!

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uansett, takk. Jeg vet jeg har blitt behandlet dårlig av flere. Men føler han stalker meg, kan han se hva jeg skriver? Hvordan isåfall kan han hacke seg inn på min? 

Jeg kan ikke noe om hvordan de gjør det, men for de som kan det er det fort gjort å legge inn sporing, eller at alt som skjer på din telefon dobles uten at du merker det, og "kopien" sendes til ham uten at du vet det, eller at han kan hacke deg på annet vis.

Du har hatt sex med ham, ergo har han sikkert også hatt mulighet til å være alene med din mobil når du har vært på badet eller sovet eller lignende.

Du bør få det sjekket siden du føler han stalker deg.

Og siden du føler han stalker deg bør du uansett snakke med politiet mandag, be om råd om hvordan du tryggest kan forholde deg til alt dette fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...