Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg jobber som hjemmehjelp i kommunen. Lurer på hvor mange brukere og tid hos hver enkelt andre hjemmehjelpere har? Og hvor lang er er en arbeidsdag? Og er kjøring og pause inkludert i arbeidstiden?

Anonymkode: 67d2e...5f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1,5 t hos hver bruker.

Min dag: 

08:30 - 10:00 bruker 1 

10:05 - 11:35 bruker 2 

11:45: - 13:15 bruker 3 

13:30 - 15:00 bruker 4 

Anonymkode: 67d2e...5f5

Skrevet

Hjemmesykepleien her. Har mellom 14 og 18 oppdrag daglig. Vi har også rengjøring både helsefagarbeidere og sykepleiere. Meget travelt. 

Anonymkode: b4203...4eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hjemmesykepleien her. Har mellom 14 og 18 oppdrag daglig. Vi har også rengjøring både helsefagarbeidere og sykepleiere. Meget travelt. 

Anonymkode: b4203...4eb

Dette forstod jeg ikke. Jobber dere både som hjemmehjelp og i hjemmesykepleien?

Anonymkode: 68dfe...b73

Skrevet

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Dette forstod jeg ikke. Jobber dere både som hjemmehjelp og i hjemmesykepleien?

Ikke meg du spør, men jeg svarer likevel.  Jeg har også jobbet på denne måten. Mange kommuner, særlig i distriktene har nemlig slått sammen hjemmehjelpen og hjemmesykepleien pga mangel på folk. Som gjør at sykepleiere og helsefagarbeidere også vasker og støvsuger hjemme hos brukere. Jeg sa opp etter ganske kort tid. Ikke det jeg ønsket å jobbe med. Først 2-3 morgen stell før et vaskeoopdrag før lunsj og deretter smøre mat til 2-3 stk pluss 1 vaskeoppdrag etter lunsj. 

Anonymkode: 31133...5bc

Skrevet

jeg vet ikke hvor mange man har på en dag men når jeg hadde det var dem der i 1time og mor har på 2 timer eller mer 

Anonymkode: 7a05d...b5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke meg du spør, men jeg svarer likevel.  Jeg har også jobbet på denne måten. Mange kommuner, særlig i distriktene har nemlig slått sammen hjemmehjelpen og hjemmesykepleien pga mangel på folk. Som gjør at sykepleiere og helsefagarbeidere også vasker og støvsuger hjemme hos brukere. Jeg sa opp etter ganske kort tid. Ikke det jeg ønsket å jobbe med. Først 2-3 morgen stell før et vaskeoopdrag før lunsj og deretter smøre mat til 2-3 stk pluss 1 vaskeoppdrag etter lunsj. 

Anonymkode: 31133...5bc

Hvordan løser det mangel på ansatte? Går ikke det utover de som trenger helsehjelp i hjemmesykepleien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...