Gå til innhold

Hva er dine smågodt vaner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du kjøper løsvekt smågodt i butikken, hvor mye (vekt) kjøper du? Hvor ofte kjøper du det? Og hvor lang tid bruker du til å spise det? Varer det i en uke, eller er det allerede spist før du kommer hjem eller...?

Anonymkode: 5a273...049

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når du kjøper løsvekt smågodt i butikken, hvor mye (vekt) kjøper du? Hvor ofte kjøper du det? Og hvor lang tid bruker du til å spise det? Varer det i en uke, eller er det allerede spist før du kommer hjem eller...?

Jeg pleier kjøpe 20-ish biter hver lørdag. 

Som regel er det 0 igjen søndag morgen, men er det mot all formodning det, så spiser jeg de siste bitene før frokost :nikke: 

Anonymkode: e514d...6b9

• Hjerte 1
Skrevet

Ca 800g per gang, deles med mannen. De beste spises opp på lørdag og så ligger det litt igjen søndag morgen. Kjøper ikke hver helg.

Anonymkode: f4be7...b54

Skrevet

Kjøper godteri 1 gang i uken, hver fredag. Det veier ca 200 gram, assortert av gummigodteri og sjokolade. Deler det med kjerringa i løpet av helgen. 100 gram hver. Om vi ikke er sosiale på fredag så blir det tomt på fredag, om vi er sosiale fredag så blir det tomt på lørdag, er vi sosiale fredag og lørdag så blir det tomt søndag kveld. Har aldri opplevd at det er en bit smågodt igjen til mandag. 

Anonymkode: 991d9...2b5

Skrevet

Jeg kjøper en liten pose (på Meny har de store og små poser) og  prøver å fordele den på to lørdager.

Jeg kjøper ikke smågodt veldig ofte, kanskje hver andre måned. 

Skrevet

Kjøper ca 700 gram (plukker 2-3 biter av alt jeg har lyst på). Setter frem hele skåla og spiser til det er tomt. Kjøper når jeg har lyst på, noen ganger 2-3 ganger i uka og andre ganger kan det gå ukesvis mellom hver gang 😅 Så vil si det er veldig sporadisk. Men er alltid tomt ila rt par dager.

Anonymkode: 0f4f4...ab1

• Liker 2
Skrevet

Ha ha Mye forskjellige spørmål her på KG😂

Anonymkode: 524f7...260

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ha ha Mye forskjellige spørmål her på KG😂

Du kan umulig ha fått med deg godtesnop-tråden, en legendarisk tråd 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Ikke fått med meg nei😂😂

Skrevet

Lenke?

Skrevet

Jeg ligger på ca 200gr tror jeg? Blir ca 30-40 kr så ca der. Har den gjerne i en uke-ish. Jeg spiser 3-4 biter og det er liksom nok.

Kjøper jeg  sammen med samboer blir det vel fort 400-500gr, men vi har den hele helgen, og han spiser mesteparten 

Anonymkode: 8389e...edd

Skrevet

Jeg kjøper smågodt kanskje 5 - 10 ganger i året. Varierer hvor mye jeg kjøper - avhenger om det er bare til meg eller om jeg skal dele med flere.

Skrevet

Ai ai ai...en av mine store svakheter. Posen fylles så mye den kan og likevel kunne lukkes - som typisk blir langt over kiloen :laugh: Kjøper kanskje en slik pose en gang i kvartalet, og den varer vanligvis 4-5 dager.

Skrevet (endret)

For 100 kr ca, 2-3 biter av favoritter.

Jeg klipper alt opp i mange små biter så bitene blir veldig mange, varer gjerne et par uker.

Kjøper kanskje et par ganger i mnd.

Endret av Hatsumomo
Skrevet

Kjøper hver helg - noen ganger både fredager og lørdager. Litt rart av en godt voksen mann som bor alene. Men jeg har noen favorittbiter som jeg bare MÅ ha - akkurat nå er det disse tennisracketene med fruktsmak (og den svarte med lakrissmak) - disse må jeg ha hver helg. Så er det gjerne noe lakris og sjokoldade, helst hobby. Blir vel smågodt for om en femtilapp hver helg, stort sett. 

Anonymkode: c357f...fba

• Liker 2
Skrevet

1 kilo hver lørdag. Vi er fire i familien som deler det. 

Anonymkode: 70555...741

• Liker 1
Skrevet

Nei, altså. Hadde hlst hatt det intravebøst til frokost hver dag jeg. Kjøper 6-800g et par ganger i uka - minst - og er normalvektig.

Anonymkode: a95a6...07d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig enkel på smågodt.  Spises bare 2 ganger i året til julestrømpe og påskeegg. Da er det til gjengjeld mye-minst 750 gram til en kg hver gang😩😅

Anonymkode: d30c8...156

Skrevet

Kjøper så godt som aldri. Men når jeg gjør det, pleier jeg å kjøpe 5 biter. Alltid 1 krokodille, 1 sånt jordbær eller kirsebær og 3 sjokoladebiter. Da er det fest, si! 

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke vekt, men kjøper maks 15 biter hver lørdag. Har null selvkontroll og kan ikke ha snop liggende. 15 biter i uken tåler vekta🙈

Anonymkode: 58855...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...