AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #1 Skrevet 15. november 2025 Hva bør jeg gjøre for å komme meg igjennom helgen? Møtte en fyr via jobb for litt over en mnd siden, det ble veldig fort en ting og før jeg vet ordet av det er det ikke det lengre. Vanligvis bruker jeg å være mye mer reservert og klare å holde ting tilbake, men dette her har knust meg helt. Har gått ned mange kg, klarer ikke spise, være alene eller gjøre noe som helst. Vi valgte å være venner, og det hjalp litt helt til i dag hvor han bare har sluttet å svare. vi snakket på tlf i går og han skrev god natt på snap. vanligvis svarer han alltid på snap, men i dag har har han ikke åpnet eller svart. Det er ikke likt han. Han har ikke vært inne på snap heller, men han har på slik at lokasjonen hele tiden vises. Kjenner jeg ble enda mer knust av dette. Vi hadde avtale om å møtes på mandag.. Jeg har ingen venner her jeg bor så har ingen å snakke med og bare få alt ut.. Akkurat nå sitter jeg bare å gråter for meg selv. Har tatt kontakt med en instans som gjør at jeg kanskje kan få snakke med psykolog, men jeg må bare komme meg igjennom helga. Anonymkode: c8ca9...f55 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #2 Skrevet 15. november 2025 Du kan ikke å være venner med noen når du har følelser for den person. Du har forsatt håp dere blir mer enn venner og derfor er du knust av dette. Anonymkode: 39a54...4e1 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #3 Skrevet 15. november 2025 Har du prøvd å «snakke» med ChatGTP? Hvis ikke - prøv! Vet det kan høres dumt ut, men det er som å ha en liten psykolog i lomma, som kan hjelpe deg å sortere tanker og stille de riktige spørsmålene. For meg var det uvurderlig da jeg måtte komme meg gjennom en kjærlighetssorg tidligere i sommer. Jeg sparte venner og kjente for mye syting. 🙈 Nå har det gått noen måneder og jeg begynner få avstand på ting og livet føles greit igjen. Jeg er sikker på at ChatGTP hjalp meg å komme fortere over sorgen. Det er neimen ingen bagatell å åpne hjertet sitt for noen, og få det knust. Alt godt til deg. ❤️ Anonymkode: 7417f...9db 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #4 Skrevet 15. november 2025 Dette var en ekstremt kort greie, så mye av det du føler sorg rundt nå, er nesten garantert et luftslott du har bygd rundt håpet. Det er ikke sorg over han som person, for du kjenner han jo faktisk ikke i dybden enda? Har han love bombet deg, eller brukt andre kjente manipuleringstaktikker? Da havner man fort i en hekt. Veldig vondt mens det står på, men du vil føle deg bra igjen etterhvert, jeg lover. Anonymkode: 81bfa...79d 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #5 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vi valgte å være venner, og det hjalp litt helt til i dag hvor han bare har sluttet å svare. vi snakket på tlf i går og han skrev god natt på snap. vanligvis svarer han alltid på snap, men i dag har har han ikke åpnet eller svart. Kjenner jeg ble enda mer knust av dette. Vi hadde avtale om å møtes på mandag.. Anonymkode: c8ca9...f55 Ta et hint og gi han litt fred? Anonymkode: a0360...4a3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #6 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har du prøvd å «snakke» med ChatGTP? Hvis ikke - prøv! Vet det kan høres dumt ut, men det er som å ha en liten psykolog i lomma, som kan hjelpe deg å sortere tanker og stille de riktige spørsmålene. For meg var det uvurderlig da jeg måtte komme meg gjennom en kjærlighetssorg tidligere i sommer. Jeg sparte venner og kjente for mye syting. 🙈 Nå har det gått noen måneder og jeg begynner få avstand på ting og livet føles greit igjen. Jeg er sikker på at ChatGTP hjalp meg å komme fortere over sorgen. Det er neimen ingen bagatell å åpne hjertet sitt for noen, og få det knust. Alt godt til deg. ❤️ Anonymkode: 7417f...9db Ja, har prøvd mye ChatGPT, syntes det hjelper litt, men til nå har det ikke hjulpet på de værste helgene. Forrige helg reiste jeg hjem til foreldrene mine bare for å tenke på noe annet, men har ikke mulighet til å gjøre noe hver helg. Kan prøve igjen nå ts Anonymkode: c8ca9...f55 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #7 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette var en ekstremt kort greie, så mye av det du føler sorg rundt nå, er nesten garantert et luftslott du har bygd rundt håpet. Det er ikke sorg over han som person, for du kjenner han jo faktisk ikke i dybden enda? Har han love bombet deg, eller brukt andre kjente manipuleringstaktikker? Da havner man fort i en hekt. Veldig vondt mens det står på, men du vil føle deg bra igjen etterhvert, jeg lover. Anonymkode: 81bfa...79d Jeg tror mye av reaksjonen ikke handler om han, men et komplett kaos med utbrenthet fra jobb og så fikk dette «skylda» i hodet og hjerte. Vi har snakket mye i etterkant om dype ting. Føler ikke han har love bombet meg, for jeg snakka en del med han på jobb før, det ble en greie. Men jeg ser jo i ettertid at jeg burde ha trådd på bremsen. ts Anonymkode: c8ca9...f55 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #8 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ta et hint og gi han litt fred? Anonymkode: a0360...4a3 Tlf samtalen i går var om jobb..Har ikke skrevet noe mer til han, annet enn god morgen. Også så spurte han i går om jeg kanskje kunne kjøpe noe til han i dag, så sa bare i fra om at jeg ikke fikk til det i dag allikevel. Ts Anonymkode: c8ca9...f55
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #9 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tlf samtalen i går var om jobb..Har ikke skrevet noe mer til han, annet enn god morgen. Også så spurte han i går om jeg kanskje kunne kjøpe noe til han i dag, så sa bare i fra om at jeg ikke fikk til det i dag allikevel. Ts Anonymkode: c8ca9...f55 Han vil bare være venner, men ber deg om å kjøpe noe til han? Kanskje du burde sette ned foten fordi dette kan fort utvikle seg til å bli en greie der han utnytter at du har følelser for han. Vær forsiktig. Anonymkode: 5a2cc...c94 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #10 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han vil bare være venner, men ber deg om å kjøpe noe til han? Kanskje du burde sette ned foten fordi dette kan fort utvikle seg til å bli en greie der han utnytter at du har følelser for han. Vær forsiktig. Anonymkode: 5a2cc...c94 Var bare noe fra Harry handel, siden han bor veldig langt unna Sverige, mens jeg bor nærme. Så skal han til jobben min på mandag. Ikke noe mer enn det akkurat nå, men nei gidder ikke gjøre alt for han.. ts Anonymkode: c8ca9...f55
TomKrus Skrevet 15. november 2025 #11 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han vil bare være venner, men ber deg om å kjøpe noe til han? Kanskje du burde sette ned foten fordi dette kan fort utvikle seg til å bli en greie der han utnytter at du har følelser for han. Vær forsiktig. Anonymkode: 5a2cc...c94 Det kalles et hekt, der man har forestillinger om den andre som ikke fakta stemmer med virkeligheten, og overhodet ikke er kalibrert med den andre part sine følelser. Det må bare raskt ut av systemet. Så TS bryt all kontakt, kom deg ut i frisk luft og gå tur om ikke annet. Vær litt glad for at dette ikke skjedde etter et år og mye dypere forpliktelser kunne ha inntruffet. Når man dater andre så kan det fort ende slik, fordi den andre ikke er helt ærlig, og er bare ute etter en ting. Så når det ikke er spennende lenger ? Bare ghoster deg og så er det over. Vær forberedt på at han dukker opp igjen, men bare avvis noe slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #12 Skrevet 15. november 2025 TomKrus skrev (17 minutter siden): Det kalles et hekt, der man har forestillinger om den andre som ikke fakta stemmer med virkeligheten, og overhodet ikke er kalibrert med den andre part sine følelser. Det må bare raskt ut av systemet. Så TS bryt all kontakt, kom deg ut i frisk luft og gå tur om ikke annet. Vær litt glad for at dette ikke skjedde etter et år og mye dypere forpliktelser kunne ha inntruffet. Når man dater andre så kan det fort ende slik, fordi den andre ikke er helt ærlig, og er bare ute etter en ting. Så når det ikke er spennende lenger ? Bare ghoster deg og så er det over. Vær forberedt på at han dukker opp igjen, men bare avvis noe slikt. Problemet er at jeg må ha kontakt med han på jobb. Tror kanskje jeg kan fikse slik at han aldri kommer tilbake etter neste uke, men jeg har ikke den myndigheten egentlig. Tro meg jeg gar gått turer, kjørt rundt for å få tiden til å gå. Tror bare alt med meg er så fysisk og psykisk utslitt at jeg klarer ikke ta meg sammen. Noe jeg vet jeg burde. ts Anonymkode: c8ca9...f55 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #13 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror kanskje jeg kan fikse slik at han aldri kommer tilbake etter neste uke, men jeg har ikke den myndigheten egentlig. ts Anonymkode: c8ca9...f55 Hva mener du? Anonymkode: 81bfa...79d
TomKrus Skrevet 15. november 2025 #14 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Problemet er at jeg må ha kontakt med han på jobb. Tror kanskje jeg kan fikse slik at han aldri kommer tilbake etter neste uke, men jeg har ikke den myndigheten egentlig. Tro meg jeg gar gått turer, kjørt rundt for å få tiden til å gå. Tror bare alt med meg er så fysisk og psykisk utslitt at jeg klarer ikke ta meg sammen. Noe jeg vet jeg burde. ts Anonymkode: c8ca9...f55 Javel, aldri drit i skålen du skal spise av Det er jo lærdommen mange må ta. Og en enorm risiko når man innleder et forhold på jobben i alle fall i små bedrifter. Da må man i verste fall bytte jobb ! En av dere. Ta dette opp med leder og forklar hva som har skjedd, så må du ta det derfra. Kan være at arbeidet da kan tilrettelegges slik at dere ikke jobber sammen i alle fall. For min del ? Aldri aldri aldri forhold på jobben ! Da måtte man med en gang avtale at en av oss skiftet jobb. Aldri en risiko som er verd å ta, om man da ikke lett kan skifte jobb fordi man er ettertraktet i arbeidsmarkedet.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #15 Skrevet 15. november 2025 Kom deg ut av huset. Gå en tur. Sett på musikk. Vask boligen. Ring foreldre, slekt eller venner. Les en bok. Se på TV. Det er i alle fall sånn jeg taklet kjærlighetssorgen. Klarer ikke helt å stoppe tankekjøret, men da holder du deg i gang. Anonymkode: bbc4e...971
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #16 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kom deg ut av huset. Gå en tur. Sett på musikk. Vask boligen. Ring foreldre, slekt eller venner. Les en bok. Se på TV. Det er i alle fall sånn jeg taklet kjærlighetssorgen. Klarer ikke helt å stoppe tankekjøret, men da holder du deg i gang. Anonymkode: bbc4e...971 Prøver så hardt jeg kan å distrahere meg, en jeg har ingen venner. Tv da starter bare tankene å gå igjen, har gått flere turer i dag. ts Anonymkode: c8ca9...f55 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #17 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva mener du? Anonymkode: 81bfa...79d Firmaet er innleid, så jeg har god kontakt med sjefen hans. Kan forklare sjefen litt av situasjonen og si at det er for begge sitt beste. ts Anonymkode: c8ca9...f55
FrkSolsikke Skrevet 15. november 2025 #18 Skrevet 15. november 2025 Alle har vært der, vi vet det er forferdelig vondt 😳💔 . Men som flere sier, rydd i skapene, sorter klær, se en film, aktiviser deg hele tiden så mye du bare kan. Det er kun tiden som hjelper, selv om det føles grusomt nå klem! 🥰🥰
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #19 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Firmaet er innleid, så jeg har god kontakt med sjefen hans. Kan forklare sjefen litt av situasjonen og si at det er for begge sitt beste. ts Anonymkode: c8ca9...f55 Nå må du slutte. Anonymkode: a0360...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #20 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå må du slutte. Anonymkode: a0360...4a3 De har 50 andre personer i firmaet som kan gjøre akkurat samme jobben.. Det er eneste måten som noen foreslo at jeg skulle snakke med jobben for å få den ene flytta. Skal ikke ødelegge for det innleide firmaet de er helt supre, men de har veldig mange andre å ta av. ts Anonymkode: c8ca9...f55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå