Gå til innhold

Undertøy str 92?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Minstejenta er drøye halvannet år og bruker 92 nå. I barnehagen bruker hun ullundertøyet inne som fungerer som innerste laget ute. Men nøysom hun bruker 92 er det stadig oftere at ull og klær generelt kommer som genser og bukse / overdel og underdel, istedet for body.

Bruker dere noe under da? Vanlig type undertøy eller en kortermet body? Vi har et par kortermede bodyer i bambus og ull, men skal hun bruker dette hver dag må jeg kjøpe flere.

Anonymkode: 64044...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Minstejenta er drøye halvannet år og bruker 92 nå. I barnehagen bruker hun ullundertøyet inne som fungerer som innerste laget ute. Men nøysom hun bruker 92 er det stadig oftere at ull og klær generelt kommer som genser og bukse / overdel og underdel, istedet for body.

Bruker dere noe under da? Vanlig type undertøy eller en kortermet body? Vi har et par kortermede bodyer i bambus og ull, men skal hun bruker dette hver dag må jeg kjøpe flere.

Slutta med body etter 1 år. Putt genseren nedi buksa. Problem løst. 

Anonymkode: 28d68...573

• Liker 1
Skrevet

Så lenge min gikk med bleie brukte vi body. Enten kortermet i bambus eller bomull, eller bare at ull-overdel var body. Var ikke noe problem å finne body i str 92 og 98 i ull for min del. 

Anonymkode: 835f4...b48

• Liker 3
Skrevet

Finnes mye ull som er body. Barnas hus tror jeg har opp til 98 eller 104 med ullbody.

Anonymkode: 122e4...b88

Skrevet

Joda, har flere sett med body også, men har allerede noen sett med genser og bukse. 

Skrevet

Hadde aldri noe problem med å finne sett hvor som var body og bukse i str 92. Dette var i fjor, så rart om det er stor forskjell nå. Joha, lanullva, Lindex og lillelam er de merkene vi brukte og bruker mest. Sluttet med body når hun ble str 98, så ikke poenget lengre, bare å stappe genser nedi strømpebuksa😃

Anonymkode: 5e576...f62

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Joda, har flere sett med body også, men har allerede noen sett med genser og bukse. 

Vi opplevde at bleiene skle ned uten body, men hvis det ikke er et problem for dere trenger dere ikke å bruke noe annet under ullundertøyet.

Anonymkode: 266b9...e4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi opplevde at bleiene skle ned uten body, men hvis det ikke er et problem for dere trenger dere ikke å bruke noe annet under ullundertøyet.

Anonymkode: 266b9...e4d

Det er det som er problemet, ja. Så lenge det selges bukse og genser, så antar jeg at det selger også, og lurer på hva andre gjør, om de bruker noe undertøy under.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er det som er problemet, ja. Så lenge det selges bukse og genser, så antar jeg at det selger også, og lurer på hva andre gjør, om de bruker noe undertøy under.

Da anbefaler jeg sånne enkle singlet bodyer, sånne uten noen ermer.

Anonymkode: 122e4...b88

Skrevet

Ungene her bruker 92, å vi bruker ull fra Hust & Claire.

Bruker bare body og bukse/ strømpebukser.. 

Anonymkode: a6d55...93e

Skrevet

På mine fsnt jeg masse i ull i body i str 92 og 98. Noe begrenset i bomullsbodyer når vi gikk over til 98+ men 92 er det masse bodyer enda. Men jobber i bhg. Og mange barn bruker genser og bukse uten noe under. Men personlig synes jeg det er best med body når de bruker bleie. Da sitter bleien best. Men også fordi noen barn kan putte hendene i bleien, eller prøve å kle av seg. Da er body en brems/stopp 😅 også fint med body nå på vinteren for å slippe glippe mellom bukse og genser, men når vi da skal ut i bhg. Så stapper jeg genseren ned i buksa om de bare har bukse og genser 

Anonymkode: a57cf...a51

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I ditt tilfelle ville jeg vurdert å bruke en singlet-body under. Sånne som har fasong som en badedrakt. Selv er jeg en av de som vil ha genser og ikke body fordi barnet på 2,5 år bruker strl 92 og beuker heller ikke bleie. Så glad det finnes begge deler

Anonymkode: 480eb...6f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...