Gå til innhold

Seng 190 lang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som veit om det er mulig å få tak i seng på 150(eventuelt 140 eller 160) og 190 lang? Ville fungert mye bedre på soverommet mitt enn senga jeg har nå på 180x200...(jeg er 160 og har ingen planer om å bo fast med noen igjen) 

Anonymkode: 4bea3...b9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

190 lengde er ikke vanlig.
Mulig det må spesialbestilles.

Hør med større møbelkjeder.

Normal er 200 eller 220 lengde.
190 har jeg aldri sett noen plass.

Men er mye som kan spesialbestilles om du vil betale.

Anonymkode: 3a599...46c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

190 lengde er ikke vanlig.
Mulig det må spesialbestilles.

Hør med større møbelkjeder.

Normal er 200 eller 220 lengde.
190 har jeg aldri sett noen plass.

Men er mye som kan spesialbestilles om du vil betale.

Anonymkode: 3a599...46c

Er klar over at det ikke er normal lengde, var derfor jeg spurte her 🙂

Fant dog på Vidaxl, men har ikke lyst å bestille seng derfra... 

Skrevet

Bare å bruke snekker,  da. Ikke så dyrt, med mindre du skal ha en svært forseggjort seng

Anonymkode: f9f89...9ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare å bruke snekker,  da. Ikke så dyrt, med mindre du skal ha en svært forseggjort seng

Anonymkode: f9f89...9ad

Formulerte meg litt feil, mente egentlig madrasser... Selve senga kan jeg eventuelt fikse selv🙂

Skrevet

Hvis du ikke har store krav til en madrass er det bare å kjøpe en I skum og skjære av 10 cm samt sy trekket litt kortere. Har gjort det selv når jeg har laget sittepute til en benk og det finnes mange videoer til inspirasjon på YouTube. 

Anonymkode: 2f700...ae2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du ikke har store krav til en madrass er det bare å kjøpe en I skum og skjære av 10 cm samt sy trekket litt kortere. Har gjort det selv når jeg har laget sittepute til en benk og det finnes mange videoer til inspirasjon på YouTube. 

Anonymkode: 2f700...ae2

Trenger en madrass som er ganske mye bedre enn en skumgummimadrass... 

Skrevet

Det er vrient å finne dobbeltseng med den lengden. Du kan eventuelt montere sammen to smale enkeltsenger - de er det lett å finne brukt. Sist jeg lette hadde Jysk - tror jeg det var - en divan på 190x75 som burde fungere greit. Men utvalget på Finn er bedre enn nytt.

Anonymkode: e8990...e91

Skrevet

Er ikke senger i UK 1.90cm? De er iallefall kortere, mener å huske det. Eventuelt bestille fra England?

Anonymkode: f6894...f04

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noen som veit om det er mulig å få tak i seng på 150(eventuelt 140 eller 160) og 190 lang? Ville fungert mye bedre på soverommet mitt enn senga jeg har nå på 180x200...(jeg er 160 og har ingen planer om å bo fast med noen igjen) 

Alle møbelbutikker som Skeidar, Bohus osv kan bestille 190. 

Anonymkode: 29f53...e30

Skrevet

Jeg har seng (arvet) som er 180 lang; da den trenge ny madrass måtte den spesialbestilles. Det var ikke noe problem, men ikke alle modeller kunne målbestilles (jeg endte med en Jensen-madrass, bestilt på Bohus).

Skrevet

Jeg har sett 190 cm i Sør-Europa. Men det blir nok dyrt i frakt. 

Anonymkode: 695a7...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...