Gå til innhold

Har datet en kar i noen måneder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lå sammen for første gang for noen uker siden og har hatt det topp sammen hele veien. Da vi møttes forrige uke lå telefonen hans med skjermen opp da han gikk på toalettet. Plutselig poppet det opp et varsel fra en dame på Tinder som hadde sendt melding og rett etterpå en dame fra Cupido som meldte ham.

Vi avtalte ekslusivitet da vi begynte å ligge sammen og nå er jeg knust. 

Jeg har vært så lei meg siden jeg så dette og da vi snappet i går tok jeg dette opp med ham. Han sa bare at hvis jeg vil avslutte så bare si ifra. What?!

Anonymkode: 86429...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lå sammen for første gang for noen uker siden og har hatt det topp sammen hele veien. Da vi møttes forrige uke lå telefonen hans med skjermen opp da han gikk på toalettet. Plutselig poppet det opp et varsel fra en dame på Tinder som hadde sendt melding og rett etterpå en dame fra Cupido som meldte ham.

Vi avtalte ekslusivitet da vi begynte å ligge sammen og nå er jeg knust. 

Jeg har vært så lei meg siden jeg så dette og da vi snappet i går tok jeg dette opp med ham. Han sa bare at hvis jeg vil avslutte så bare si ifra. What?!

Virker ikke som han bryr seg noe om det hvis du avslutter forholdet. Bare la han være, han er ikke seriøs med deg. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Klart du skal bryte med han! Hvis dere har avtalt eksklusivitet, har han jo løyet for deg. Gå videre, ikke en mann å samle på!

Anonymkode: f7854...3ff

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Dust

Anonymkode: 6c561...1cb

Skrevet

Høres ut som en jeg kjenner, navnet hans begynner på B?

Anonymkode: 7fbf0...b59

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Høres ut som en jeg kjenner, navnet hans begynner på B?

Anonymkode: 7fbf0...b59

Navnet begynner på C. Ts

Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 79929...761

Skrevet

Det kan være så mye som at en dame sendte han og han ikke har sendt noe tilbake. Jeg er dame selv og skjedd meg flere ganger. Selv jeg vil ha den mannen jeg er ved siden av. Dumt men noen ganger skjer sånne unødvendige

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Blokker denne fyren med en gang og gå videre. Klassisk manipulering dette her, fremover blir det sånn at hver gang du tar opp noe med ham så er dette svaret "er du ikke fornøyd så gjør det slutt" "ja da er det er over". Han bryr seg ikke, men du gjør, han detter hele forholdet på spill for å se om det er verdt for deg å la saken være, selv om du har grunn til å ta det opp.

Skulle ønske noen sa dette til meg før jeg flyttet sammen med en mann som dette. 6 år av livet mitt jeg ikke får igjen.

Anonymkode: e6b95...b62

• Liker 1
Skrevet

Høres veldig ut som meg egentlig, bare at jeg hadde jo aldri avtalt noe eksklusivitet. Jeg hadde vært åpen om at jeg fortsatte jakten på nye kvinner. Synd å gå glipp av en skikkelig godbit. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er han?

31

Skrevet
Vegar Beideren skrev (1 time siden):

Høres veldig ut som meg egentlig, bare at jeg hadde jo aldri avtalt noe eksklusivitet. Jeg hadde vært åpen om at jeg fortsatte jakten på nye kvinner. Synd å gå glipp av en skikkelig godbit. 

Da er jo saken en helt annen. Dersom vi ikke var ekslusive (noe han foreslo), hadde jeg også kost meg med godbiter rundt omkring. Ts

Skrevet

Flere kvinner på KG har i det siste fortalt om menn som de dater eller har et ff-forhold til, der mennene er de som har ønsket eksklusivitet. Allikevel er det disse mennene som har vært på Tinder o.l og hatt flere forhold på en gang.

Ønsker disse mennene "ekslusivitet" for å slippe og bruke kondom?

Liker de ikke å dele? Det er helt greit at de ligger med flere, men de skal være den eneste for damene. Alt er lett tilgjengelig og de havner på en egotripp.

Vet de innerst inne at de ikke er "Guds gave til kvinnene" og hvis dama også får ligge med flere, så kommer han ikke så godt ut og blir kanskje ikke valgt foran en annen mann.

Pysete er de uansett.

Anonymkode: e61fc...f7b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...