Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Var til et intervju der arbeidsgiver virket veldig interessert i meg, og hun sa "Vi snakkes sikkert igjen". Kan jeg tolke det dithen at det er gode muligheter for at jeg får jobben, eller er dette bare en høflighetsfrase?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 Høflighetsfrasen er - 'da hører du fra oss igjen'. (enten i form av jobbtilbud eller avslag). Tror du kan koste på deg å være litt forhåpningsfull.
Grooo Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Tja.. Umulig å vite, rett og slett Jeg sa nok "vi snakkes" til alle tre som var på intervju hos oss, rett og slett fordi vi har plan om å ringe alle tre og fortelle hvordan det gikk... Sorry...
snagglepusnos Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Jeg var på intervju på elkjøp engang,hvor 6 stkhadde blitt kalt inn til intervju, og to av de var meg og samboeren min. Og da intervjuet var ferdig,sier de da ringer vi dere imorgen.... Og vi venter fortsatt på den telefonen...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 Tusen takk for svar! Jeg fikk jobben!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå