Gå til innhold

Har du erfaring med kosttilskuddet YTE?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leser at det er et vidundermiddel mot parkinson, ms og fatigue / hjernetåke etter covid.

Anonymkode: 89d9d...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om det, men ikke prøvd. Nysgjerrig jeg også. 

Anonymkode: f1bfd...554

Skrevet

Vidundermidler som sier de skal virke på et så vidt spekter av sykdommer er som regel bare tull. Det finnes ikke noe som virker på "alt mulig". Hvis du er frisk, tenger du trolig ikke disse kosttilskuddene, og er du syk, da går du til legen og får noe på resept som har vitenskapelig dokumentert virkning og som passer akkurat ditt behov. Om det f.eks er noe vitaminer eller mineraler du mangler, kan legen finne ut av det med blodprøver.

Jeg ville også være forsiktig med å ta alt for mye kosttilskudd, for det kan bli for mye av "det gode". Les artikkelen under: 

https://www.nrk.no/ytring/kosttilskudd-kan-vaere-skadelig-1.11961652

Anonymkode: e3caf...abb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vidundermidler som sier de skal virke på et så vidt spekter av sykdommer er som regel bare tull. Det finnes ikke noe som virker på "alt mulig". Hvis du er frisk, tenger du trolig ikke disse kosttilskuddene, og er du syk, da går du til legen og får noe på resept som har vitenskapelig dokumentert virkning og som passer akkurat ditt behov. Om det f.eks er noe vitaminer eller mineraler du mangler, kan legen finne ut av det med blodprøver.

Jeg ville også være forsiktig med å ta alt for mye kosttilskudd, for det kan bli for mye av "det gode". Les artikkelen under: 

😅 Vet ikke om jeg skal le eller gråte... Men det er altså ganske mange kronisk syke som ikke får noe særlig hjelp av HelseNorge....

Anonymkode: f1bfd...554

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har fatigue/hjernetåke etter to covid infeksjoner.

Hvilken hjelp er det pasienter som ikke blir friske etter covid får av fastlegen eller sykehuset? Vet du det?

ts

Anonymkode: 89d9d...a3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...