AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #1 Skrevet 14. november 2025 Hei! Jeg vil gå på vgs. i Romerike. Jeg er ute etter en skole hvor det er mye mangfold, og rom for å være seg selv. Er det noen som har noen tips på skoler som er spesielt bra eller spesielt dårlige? Noen som har erfaring med skoler i Romerike de siste par årene? Anonymkode: 50817...c73
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #2 Skrevet 14. november 2025 Det kommer først og fremst an på hvilken linje du vil gå. Nannestad videregående. Stort sett godt miljø, rom for mangfold. Ikke like motepreget som eks. Jessheim. Godt snitt, godt omdømme. Skedsmo vgs, sentrumsskole med stort mangfold, dessverre under ombygging de neste tre årene Strømmen, tøffere miljø, men stort mangfold. Anonymkode: 02570...4b7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #3 Skrevet 14. november 2025 Men hva slags linje ønsker du å gå? Alle skoler har ikke alt. Anonymkode: 7b702...d79 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #4 Skrevet 15. november 2025 Hadde holdt meg unna Rælingen vgs nå i alle fall. Gikk der selv for noen år siden og trivdes godt på den tiden, men.. Anonymkode: dd5cc...d07
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #5 Skrevet 15. november 2025 Kommer an på hvilken linje du skal gå. Selv vil jeg helt klart anbefale en titt på Lillestrøm VGS. Anonymkode: 2ee0b...d3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå