Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
pippeli skrev (1 time siden):

Ble fortalt dette var jente på UL (uke 10+2). Stemmer det?

PXL_20251109_170908770.jpg

Det er altfor tidlig å si, så litt merkelig at de har sagt det.. 

På guttene så kan nuben fortsatt reise seg til i alle fall 12+4.. noen senere også. Ofte kan de ta feil av jentene på tul sånn generelt også, så ville absolutt ikke stolt på det ennå 😅

Anonymkode: 2b13a...fe0

• 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tjoheiii skrev (På 17.11.2025 den 20.13):

Stemte ikke med noen av mine tre, hverken nub teori eller kinesisk kalender🤭 ikke engang magefølelsen min stemte, jeg tok feil på alle tre😆 er som å kaste kron og mynt

Må sitere meg selv med en liten anmerkning😆 jeg venter baby nummer fire og denne gangen har både kinesisk kalender og nub teori vært riktig🏆 når det gjelder nub teori er dette den eneste gangen jeg har fått et bilde vurdert av en jordmor (første gang i uke 13 og andre gang i uke 15). De tre første gangene vurderte jeg selv og da har jeg jo åpenbart ikke hatt ferdigheter eller godt nok bilde for å vurdere nub’en😅 det handler nok mye om kompetanse hos den som avleser nub’en, dersom gjort riktig skal den visst være ganske treffsikker :) 

Jeg har hhv. gutt - jente - jente - jente, hvis det er sånn at det er enklere å lese det ene eller det andre kjønnet på nub…? Som sagt regner jeg med det bare var jeg som var dårlig til å tolke de tre første gangene🤭)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolket nub her som gutt. La ut på KG, fikk 29 meninger og var omtrent 50% som var enige med meg om at det var gutt. Det var heldigvis gutt❤️❤️ men basert på den erfaringen vil jeg si det var vill gjetting, evt mange som ikke har skjønt nubteori.

Anonymkode: e139e...59e

AnonymBruker
Skrevet
pippeli skrev (På 18.11.2025 den 16.22):

Ble fortalt dette var jente på UL (uke 10+2). Stemmer det?

PXL_20251109_170908770.jpg

Åh næmmen🥹🥹 Se på den bittelille der da🥹 Var det jente eller? 

Anonymkode: a1bc7...9f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg tolket nub her som gutt. La ut på KG, fikk 29 meninger og var omtrent 50% som var enige med meg om at det var gutt. Det var heldigvis gutt❤️❤️ men basert på den erfaringen vil jeg si det var vill gjetting, evt mange som ikke har skjønt nubteori.

Anonymkode: e139e...59e

Ja, her på KG er det nok mye ukvalifisert gjetting, blir nok naturlig 50/50 da :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...