AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #1 Skrevet 13. november 2025 Jeg sliter med at urinstrålen deler seg om dere forstår. Om jeg står å tisser så kan jeg plutselig få en eller flere tynne ekstrastråler ut til en eller begge sidene, eller i verste fall nesten bakover. Dette gjør at jeg feks plutselig tisser på gulvet, eller til og med får en sprut på egne klær. Noen andre som opplever dette? Er dette uvanlig? Anonymkode: f179e...c35
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #2 Skrevet 13. november 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg sliter med at urinstrålen deler seg om dere forstår. Om jeg står å tisser så kan jeg plutselig få en eller flere tynne ekstrastråler ut til en eller begge sidene, eller i verste fall nesten bakover. Dette gjør at jeg feks plutselig tisser på gulvet, eller til og med får en sprut på egne klær. Noen andre som opplever dette? Er dette uvanlig? Anonymkode: f179e...c35 Ville kanskje sjekket prostata, det kan være at urinrøret ligger « i klem» eller noe. Anonymkode: c0b65...8cf
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #3 Skrevet 13. november 2025 Hvis du ikke vet at du har skadet deg på noen måte så er det på sin plass med en legetime. Anonymkode: c4ba1...544 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #4 Skrevet 14. november 2025 Også kan du sitte å tisse så du ikke søler overalt. Anonymkode: 0aa85...150 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #5 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sliter med at urinstrålen deler seg om dere forstår. Om jeg står å tisser så kan jeg plutselig få en eller flere tynne ekstrastråler ut til en eller begge sidene, eller i verste fall nesten bakover. Dette gjør at jeg feks plutselig tisser på gulvet, eller til og med får en sprut på egne klær. Noen andre som opplever dette? Er dette uvanlig? Anonymkode: f179e...c35 Uffda! Opplever du å få «tømt deg ordentlig» ? Ville uansett ha snakket med lege. Hjelper det å sitte å tisse? Anonymkode: 19092...0e2
petterm Skrevet 14. november 2025 #6 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sliter med at urinstrålen deler seg om dere forstår. Om jeg står å tisser så kan jeg plutselig få en eller flere tynne ekstrastråler ut til en eller begge sidene, eller i verste fall nesten bakover. Dette gjør at jeg feks plutselig tisser på gulvet, eller til og med får en sprut på egne klær. Noen andre som opplever dette? Er dette uvanlig? Anonymkode: f179e...c35 Vi menn har desverre en konstruksjonsfeil. Urinrøret går gjennom prostata, så endring i prostata kan påvirke strålen. Du bør sjekke deg hos fastlegen, spesielt hvis du er eldre enn 50 år. 1 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå