Gå til innhold

Mann - Urinstråle som deler seg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at urinstrålen deler seg om dere forstår. Om jeg står å tisser så kan jeg plutselig få en eller flere tynne ekstrastråler ut til en eller begge sidene, eller i verste fall nesten bakover. Dette gjør at jeg feks plutselig tisser på gulvet, eller til og med får en sprut på egne klær. Noen andre som opplever dette? Er dette uvanlig?

Anonymkode: f179e...c35

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg sliter med at urinstrålen deler seg om dere forstår. Om jeg står å tisser så kan jeg plutselig få en eller flere tynne ekstrastråler ut til en eller begge sidene, eller i verste fall nesten bakover. Dette gjør at jeg feks plutselig tisser på gulvet, eller til og med får en sprut på egne klær. Noen andre som opplever dette? Er dette uvanlig?

Ville kanskje sjekket prostata, det kan være at urinrøret ligger « i klem» eller noe. 

Anonymkode: c0b65...8cf

Skrevet

Hvis du ikke vet at du har skadet deg på noen måte så er det på sin plass med en legetime.

Anonymkode: c4ba1...544

• Nyttig 1
Skrevet

Også kan du sitte å tisse så du ikke søler overalt.

Anonymkode: 0aa85...150

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Uffda! 

Opplever du å få «tømt deg ordentlig» ?

Ville uansett ha snakket med lege.

Hjelper det å sitte å tisse? 

Anonymkode: 19092...0e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi menn har desverre en konstruksjonsfeil. Urinrøret går gjennom prostata, så endring i prostata kan påvirke strålen.

Du bør sjekke deg hos fastlegen, spesielt hvis du er eldre enn 50 år.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...