AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #1 Skrevet 13. november 2025 Jeg har alltid hatt tynt hår, og har prøvd alt mulig både kosthold og produkter uten at det har gjort noen store endringer. Jeg vet at det er genetisk. I noen år brukte jeg extensions og var skikkelig fornøyd med det, men det koster jo fletta så kan ikke lenger forsvare det lenger. Jeg er nå 46 og har lest at håret kan bli enda tynnere og mer porøst i overgangsalder. Så gruer meg 😞 Moren min sier at håret ikke har endret seg, men hun har kort hår og farger det mørkt, så hodebunnen er nok preget av fargen slik at det ser fyldigere ut. Har en tante som bruker parykk. Hos dere som er i, eller har gjennomgått overgangsalder, har dere merket noe? Jeg har ingen grå hår, og fremdeles min naturlige hårfarge som er mørk blond, men det er en mager trøst når man ser hodebunnen enkelte steder. Anonymkode: 1ee1c...036
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #2 Skrevet 13. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid hatt tynt hår, og har prøvd alt mulig både kosthold og produkter uten at det har gjort noen store endringer. Jeg vet at det er genetisk. I noen år brukte jeg extensions og var skikkelig fornøyd med det, men det koster jo fletta så kan ikke lenger forsvare det lenger. Jeg er nå 46 og har lest at håret kan bli enda tynnere og mer porøst i overgangsalder. Så gruer meg 😞 Moren min sier at håret ikke har endret seg, men hun har kort hår og farger det mørkt, så hodebunnen er nok preget av fargen slik at det ser fyldigere ut. Har en tante som bruker parykk. Hos dere som er i, eller har gjennomgått overgangsalder, har dere merket noe? Jeg har ingen grå hår, og fremdeles min naturlige hårfarge som er mørk blond, men det er en mager trøst når man ser hodebunnen enkelte steder. Anonymkode: 1ee1c...036 Det eneste jeg har merket. Er at håret har blitt mye mere tørt. Men tykkere. Så må Kure det ofte. Anonymkode: 152b7...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #3 Skrevet 14. november 2025 Like tjukt hår som før. Blitt helt hvit jeg da😂 men det skyldes nok gener og ikke alder. Farger ikke. Anonymkode: b627c...daf
Grønnsaksvaffel Skrevet 14. november 2025 #4 Skrevet 14. november 2025 Jeg har ikke merket noe på håret ennå, det er like tykt som før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå