Tjukkis Skrevet 13. november 2025 #1 Skrevet 13. november 2025 Overskriften sier sitt: Jeg trenger tips til en stor bag til jevnlig bruk på flyreiser, og må dertil tåle denne håndteringa. Gjerne ‘vanntett’ også. Noe spesielt jeg bør tenke på?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #2 Skrevet 13. november 2025 Osprey har mange fine bager som tåler flyplasshåndtering. Noen av dem også vanntette. Det kan være lurt å tenke på at om du skal ha en bag med bærerem, så bør denne kunne tas av. For den bør du fjerne og legge i en lomme slik at den ikke skades under håndteringen. Anonymkode: 5705f...428 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #3 Skrevet 13. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Osprey har mange fine bager som tåler flyplasshåndtering. Noen av dem også vanntette. Det kan være lurt å tenke på at om du skal ha en bag med bærerem, så bør denne kunne tas av. For den bør du fjerne og legge i en lomme slik at den ikke skades under håndteringen. Anonymkode: 5705f...428 Veldig viktig informasjon om bærereim. Jeg jobber med bagasje på flyplass og når sånne reimer setter seg fast så kutter vi de tvers av. Når en reim setter seg fast, så stopper bagasjeanlegget fordi bagasjen blir liggende og hoper opp alt bak seg. Vi har ikke tid til å få løsnet den. Anonymkode: 4a796...b85 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #4 Skrevet 13. november 2025 Jeg har en fra Osprey som jeg har brukt lenge. Trillebag med stopper for rygg som Lagres i egen lomme Laget for flyreiser. Var dyr men angrer ikke. Anonymkode: 9224a...158 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #5 Skrevet 13. november 2025 North Face har robuste bagager som tåler mye, inkludert en regnbyge eller ti på vegen. Velg en der du kan ta av stroppene. Anonymkode: 7c0d0...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #6 Skrevet 13. november 2025 Zeeksack the weekender 50L. Alle bærereimene er avtagbare eller går nedi lommer, den kan også bæres som ryggsekk ved behov. Tåler røff behandling, en kraftig regnskur og har masse andre smarte løsninger. Anonymkode: cee55...7e5
Tjukkis Skrevet 13. november 2025 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2025 https://www.widforss.no/p/osprey-transporter-120-raven-blackblack Vil en slik kunne fungere? (det skal være gave, og han som skal ha den ‘aner ikke’ hva som vil fungere)
Tjukkis Skrevet 13. november 2025 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Zeeksack the weekender 50L. Alle bærereimene er avtagbare eller går nedi lommer, den kan også bæres som ryggsekk ved behov. Tåler røff behandling, en kraftig regnskur og har masse andre smarte løsninger. Anonymkode: cee55...7e5 Denne blir nok alt for liten
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #9 Skrevet 13. november 2025 Tjukkis skrev (6 minutter siden): https://www.widforss.no/p/osprey-transporter-120-raven-blackblack Vil en slik kunne fungere? (det skal være gave, og han som skal ha den ‘aner ikke’ hva som vil fungere) Hvis jeg tolker dette med bærereimene her riktig, så kan de klipses av i ene enden, brettes sammen og pakkes inn på toppen av bagen. Da vil jeg tenke at denne er kjempebra. Anonymkode: 5705f...428 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå