AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg har gjennomgått en operasjon og må bruke bind i opptil 4 uker. Har kun brukt menskopp i mange mange år, så dette er så uvant. I tillegg gjør anatomien min og bevegelsesmønstret mitt slik at jeg ikke blør rett ned, men det presses frem eller bak og havner så klart utenfor bindet 😫 Selv det lengste nattbindet jeg fant på butikken. Så da er spørsmålet: Er hele menstrusen absorberende? Eller er det bare et felt som ved et bind? Har noen eventuelt tips om spesifikke merker som har lengre beskyttelse enn et typisk nattbind? (Lengre i form av cm altså, ikke tid eller volum.) Anonymkode: 6a7ea...a12
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Det er kun et felt som er sydd inn i trusen. Min erfaring ved store blødninger er natt bind gir bedre beskyttelse enn menstruse. Jeg bruker slike truser ved mindre blødninger og noen svært lette i kombinasjon med tamponger eller mens kopp. Anonymkode: 34121...294
K.B. Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Ingen ekspert av åpenbare grunner.. Men kjøpte faktisk mensentruse til sjefen her om dagen og bakpå så står det hvor mye den holder i forhold til f.eks. en tampong. De jeg kjøpte var på normal og en truse holder det samme som 4 tamponger, det er i hvert fall produsentens påstand.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Bruk bleie om du er redd for lekkasjer, de er i allefall 99% sikre og dekker STORT område. Anonymkode: a4fe1...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #5 Skrevet 44 minutter siden Jeg ville tatt turen på apoteket. De har en del større bind enn butikkene har og kan kanskje også veilede deg. Anonymkode: c0113...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #6 Skrevet 37 minutter siden Takk for svar! Problemet mitt er ikke store blødninger eller behov for stor oppsugingsevne, men at jeg kan blø litt helt fremst og så helt bakerst liksom 😅 Men bleie er kanskje en løsning da, finnes vell de som ikke er så tykke? Har jo lyst å kunne bruke noen normale klær i 4 uker. Tar meg en tur på apoteket 🙂 Anonymkode: 6a7ea...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå