AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #1 Skrevet 12. november 2025 Leiter etter en blender som ikke tar så vanvittig stor plass, og som klarer å knuse fryste bær/grønnsaker osv. Har kikka litt på nutribullet, er den noe bra? Anonymkode: 34eb5...0d2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #2 Skrevet 12. november 2025 Hvis du er villig til å gå litt opp i pris, så er visst vitamix-blenderne veldig gode. Ellers er det en test her: https://www.tek.no/samletest/i/lzzKjM/den-beste-blenderen-til-en-overkommelig-penge?srsltid=AfmBOoqyaSuCEq_0CKOc6tHkmF-gcPZopUGF8zZpFKC_4PzBhjejCUs- Anonymkode: d737b...d4b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #3 Skrevet 12. november 2025 På farten - den du kan ta med deg. Ellers er de rimeligste i glass de beste, der kan du også kjøre varme supper uten at det blir plastsmak. Finnes rimeligste på ClasOhlson, Rusta og/eller Jula. De rimeligst på alt. Anonymkode: 89b70...e3e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #4 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): På farten - den du kan ta med deg. Ellers er de rimeligste i glass de beste, der kan du også kjøre varme supper uten at det blir plastsmak. Finnes rimeligste på ClasOhlson, Rusta og/eller Jula. De rimeligst på alt. Anonymkode: 89b70...e3e De rimeligste i glass er ikke de beste nei, de tåler ikke daglig bruk over tid med knusing av frosne ting. Og det blir absolutt ikke plastsmak i blendere av hardplast, heller ikke når du kjører varme supper. De profesjonelle blenderne som er av hardplast har valgt det pga. om du får en metallbit oppi en blenderkolbe i en blender som går på veldig høy hastighet, så kan du knuse kolben. Jeg har hatt blender fra Rawshop i mange år, det er rimelige, profesjonelle blendere som knuser alt, og som man kan bestillle nye deler til om de ryker. Men jeg skjønner at TS er ute etter noe mindre. Når jeg leser om Nutribullet, så ser jeg ingenting om at de kan knuse frossen frukt, og det kan jeg ikke tenke meg at en så liten blender kan heller. Jeg hadde sett etter noe kraftigere der det står eksplisitt at den knuser frossent. Anonymkode: 32993...3a9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #5 Skrevet 12. november 2025 Just now, AnonymBruker said: De rimeligste i glass er ikke de beste nei, de tåler ikke daglig bruk over tid med knusing av frosne ting. Og det blir absolutt ikke plastsmak i blendere av hardplast, heller ikke når du kjører varme supper. De profesjonelle blenderne som er av hardplast har valgt det pga. om du får en metallbit oppi en blenderkolbe i en blender som går på veldig høy hastighet, så kan du knuse kolben. Jeg har hatt blender fra Rawshop i mange år, det er rimelige, profesjonelle blendere som knuser alt, og som man kan bestillle nye deler til om de ryker. Men jeg skjønner at TS er ute etter noe mindre. Når jeg leser om Nutribullet, så ser jeg ingenting om at de kan knuse frossen frukt, og det kan jeg ikke tenke meg at en så liten blender kan heller. Jeg hadde sett etter noe kraftigere der det står eksplisitt at den knuser frossent. Anonymkode: 32993...3a9 Jeg tror glass er best, men det er nå mitt inntrykk. Det setter seg heller ikke lukt i dem. Anonymkode: 89b70...e3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå