AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #1 Skrevet 12. november 2025 Her om dagen drakk jeg kaffe fra kaffe som hadde blitt stående i skapet over lang tid. Jeg drakk noen slurker og så market jeg at jeg ble sånn I helvetes sint, hadde lyst til å kaste kopper og kar i veggen. Fem minuter før dette følte jeg meg helt harmonisk. Jeg lurer på hva det kom av, skulle nesten tro det var noe i kaffen???? Anonymkode: a4a59...d91
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #2 Skrevet 12. november 2025 ..og du lider ikke av noe mansik-depressive greier? Bare for å ha det utelukket? Anonymkode: fa1e8...be4 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #3 Skrevet 12. november 2025 Da var det med andre ord ikke ali-kaffe du drakk da for det skal jo kurere gruff. Anonymkode: f1f50...2fa
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #4 Skrevet 12. november 2025 Koffein trigger adrenalin, https://www.scientificamerican.com/article/how-does-caffeine-affect/. Du kan være ekstra sensitiv, eller så kan timingen ha vært dårlig, at du hadde mer adrenalin i kroppen og ble trigget av noe. Kanskje litt rart med så rask reaksjon, men test igjen vel? annen kaffe? Den samme kaffen. osv Vær nysgjerrig. Anonymkode: 8c878...93d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #5 Skrevet 12. november 2025 Hva skulle det vært med kaffen? Stemningsendringer hos oss kvinner kommer ofte pga. hormoner som svinger med syklus. Hvis du er i peri-menopause så kan det komme større og raskere endringer. Noen kan bli fly forbannet av p-piller... Ser at hormoner er gjennomgangstema. Anonymkode: a4395...d48
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #6 Skrevet 12. november 2025 Fordi det skjedde med en gang jeg begynte å drikke kaffen. Anonymkode: a4a59...d91
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #7 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi det skjedde med en gang jeg begynte å drikke kaffen. Anonymkode: a4a59...d91 Ja, men du må vel ha en teori om hva det kan være med den? Siden du tror den gjorde deg sint? Eller er det kun fordi to ting skjedde samtidig at du tror det er sammenheng? Anonymkode: a4395...d48
Purple_Pixiedust Skrevet 12. november 2025 #8 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fordi det skjedde med en gang jeg begynte å drikke kaffen. Anonymkode: a4a59...d91 Selv om det skjedde da du drakk kaffen så trenger det ikke ha noen sammenheng.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #9 Skrevet 12. november 2025 Nei, sikkert ikke. Jeg er aldri drit sint. Jeg er litt irritert av og til, men aldri sånn plugg! Veldig rart. Gikk over etter fem minutter. Anonymkode: a4a59...d91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå