Gå til innhold

Dont play with fire..ikke litt engang (lovebomber)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jada, så da gikk jeg rett i fellen til en veldig god lovebomber. Og her sitter jeg med vondt hjerte og dårlig appetitt. Jeg visste jo med megselv at det var for godt til å være sant, men så er det som at alle de fine ordene etc er noe du sårt skulle så ønske var realiteten, at man bare dessverre lar seg rive med på ett vis. IKKE GJØR DET. Man lurer segselv og det er som «dop» som skjærer i hjertet når man må innse at nei, dette er ikke virkelig. 

Så nå trenger jeg å heale fra denne vanvittige manipulerende kjekkasen fra Spania. Føler meg veldig dum og heartbroken, men er jo min egen feil. Noen som har erfart det samme? Hvordan klarte dere å komme over dette her? Jeg har han fremdeles på WhatsApp for klarer ikke blokkere han enda, jeg må bare «kvinne meg» opp.

Anonymkode: 85d45...2ce

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jada, så da gikk jeg rett i fellen til en veldig god lovebomber. Og her sitter jeg med vondt hjerte og dårlig appetitt. Jeg visste jo med megselv at det var for godt til å være sant, men så er det som at alle de fine ordene etc er noe du sårt skulle så ønske var realiteten, at man bare dessverre lar seg rive med på ett vis. IKKE GJØR DET. Man lurer segselv og det er som «dop» som skjærer i hjertet når man må innse at nei, dette er ikke virkelig. 

Så nå trenger jeg å heale fra denne vanvittige manipulerende kjekkasen fra Spania. Føler meg veldig dum og heartbroken, men er jo min egen feil. Noen som har erfart det samme? Hvordan klarte dere å komme over dette her? Jeg har han fremdeles på WhatsApp for klarer ikke blokkere han enda, jeg må bare «kvinne meg» opp.

Bare så det er sakt, så varte det ikke mer enn 5 dager, men jammen ble mye gjort på de 5 dagene

ts

Skrevet

Jeeezus… 🤦‍♂️

Anonymkode: 5656b...269

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det skjer noe når man slutter å bry seg om å bli valgt. Lovebombing mister all sin kraft… det er dette du må jobbe med. Motivasjonen din kan bli å lære å velge. Det betyr ikke at du bare kan velge deg en mann, men du kan velge en som velger deg igjen. Blokker denne mannen som du ikke klarte å motstå. Finn ut av det…

Eneste rådet jeg kan gi. Jeg er trøtt og lei av mennesker som bare elsker å bli valgt

Anonymkode: 57e56...ad8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Få selvfølelse og selvtillit opp noen hakk så slipper du å falle for tomprat

Anonymkode: 5e3b7...84d

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...