Gå til innhold

Takler Ikke kroppsvæske..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går bare rett på sak..

Sex er godt, deilig å alt som hører med. Borsett fra kroppsvæske fra vagina når man er våt. Takler ikke min egen vagina når den er våt. Har ingen problem å ta på min partner når hun er våt, men kjenner jeg blir fysisk uvell.

Nå har jeg ikke vært med en mann før, men når jeg ser sæd så kjenner jeg at jeg vil spy. Rett å slett dårlig av kroppsvæske og underlivsvæske. 🙉

Så å utføre oral sex er totalt uaktuelt. Da tror jeg at jeg kaster opp. 

Flere som meg eller er jeg altså helt alene?😅

Anonymkode: ac1e9...3b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt sikker på at du er lesbisk? 

Anonymkode: e660f...568

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Aldri vært i tvil. 

Skrevet

Høres problematisk ut. Spesielt som lesbisk.

Anonymkode: 2d0c5...c84

• Liker 3
Skrevet

"har ingen problemer med å ta på partner, men blir fysisk uvel". Dét er vel et problem, hehe.

Jeg har samme problem. Jeg er hetrofil, hvis det har noe å si.  Jeg takler INGEN kroppsvæsker. Ikke mine, ikke mannen sine, ikke noen sine. Ikke fra øyne, nese, kjønnsorgan, årer osv. Jeg takler ikke væsker eller ting fra kropp. Fryktelig irriterende 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres problematisk ut. Spesielt som lesbisk.

Anonymkode: 2d0c5...c84

Er ikke spesielt enklere når man er sammen med en penis. De lekker også mye guffe. Jeg var livredd penis-væsker helt til jeg møtte kjøresten min (40+). 

Anonymkode: 9209e...5ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kongekommentar 

Anonymkode: 0d469...022

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Går bare rett på sak..

Sex er godt, deilig å alt som hører med. Borsett fra kroppsvæske fra vagina når man er våt. Takler ikke min egen vagina når den er våt. Har ingen problem å ta på min partner når hun er våt, men kjenner jeg blir fysisk uvell.

Nå har jeg ikke vært med en mann før, men når jeg ser sæd så kjenner jeg at jeg vil spy. Rett å slett dårlig av kroppsvæske og underlivsvæske. 🙉

Sikkert ikke alene.
Snur du på flisa er det svært mange menn som er nærmest livredd sæd, selv sin egen. Hvor mange ganger har man ikke sett tråder om at mannen ikke vil kysse dama etter at hun har sugd ham. Siden kjønnene er mer like enn vi ofte gir dem kreditt for, så er jeg ikke det spøtt overrasket over at også kvinner føler noe tilsvarende.

Spørsmålet framover, hva vil du gjøre med det? Er det "manageble" og ikke til hinder i sexlivet? Eller synes du det er problematisk? I så fall ... kanskje søke hjelp hos f.eks en sexolog.

Skrevet

Hvis min partner f.eks slikker meg så nekter jeg å kline etterpå.  Min egen væske fra der nede i min munn blandet med kyss å klin. Hjelpes..  Ellers funker sex livet fantastisk 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2025 den 11.26):

Går bare rett på sak..

Da har du et stort problem. Sæd er ikke ekkelt. 

Anonymkode: 465a1...81f

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg var 20+ år sammen med ei, som ikke ville kjenne lukta eller smaken av seg selv, hadde panikk for all berøring av rumpehullet, og omtrent brakk seg, hvis hun fikk sæd i munnen.  Det var likevel ikke det seksuelle som gjorde at det ble slutt, og jeg var nokså fornøyd med at vi hadde god penetrererende sex. 

Nå er jeg sammen med ei som er stikk motsatt, og "Bring it on" i senga. I tillegg er hun liberal med samtale, fantasier, erotisk film og litteratur, og en humor med mye koffert. Dette har gitt livet så mange nye kvaliteter, at jeg skammer meg over å ikke ta grep tidligere. Uffing og icks i samlivet, aldri mer.  

Anonymkode: cf43a...c53

• Hjerte 1
Skrevet

Dette er jo et problem dersom partner har helt annet syn på dette. 

Jeg kom sammen med mann med slikt syn, og sex første gang endte faktisk opp i heftig krangel. Han tålte ikke egen sæd, og behandlet meg som jeg var pestbefengt når han hadde kommet i meg. Ville ikke være I nærheten av meg før jeg hadde dusjet. 

Synes dette var ekstra dumt siden vi hadde tatt alt rolig, siden vi begynte som venner, og hadde snakket mye om alt, inkludert det seksuelle, uten at noe vedrørende dette var nevnt. Vi hadde også begge testet oss innen sex, så vi ikke trengte å bruke kondom. Synes dette var en svært vesentlig ting å gjøre meg oppmerksom på, for det ble et gedigent sjokk å bli behandlet slik fra øyeblikket han kom. Det føltes veldig sårende. 

Anonymkode: bbbd1...ed6

Skrevet

Jeg regner med at du helt utelukker å få barn…..

Anonymkode: 92781...034

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2025 den 11.26):

Går bare rett på sak..

Huff.... jeg elsker å slikke ei våt fitte. Til våtere til bedre. Du bør lære deg å nyte det. 

Menn som ikke slikker fitte er ynkelige greier.. 😉

• Liker 1
Skrevet

Alene er du sikkert ikke, dessverre. 

Men sjelden er det nok.

For meg virker det helt utenkelig å ha det slik, men det er sikkert ikke lett å gjøre noe med heller (?)

Skrevet

Mange med samme problem. Mistenker at det er derfor alkohol ofte er involvert når folk har sex 😅 Så ekkelt vi synes det er med kroppvæsker ellers, vasker hender etter toalettbesøk, så ekkelt hvis noen snørrer eller man ser flekker på undertøy eller laken osv. Absurd at man skal lepje i seg dette ved sex helt uten problemer.

Anonymkode: 88250...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...