Gå til innhold

Noen som har erfaring med Klint maling?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at Klint maling har klare fine farger og praktiske gjennvinnbar emballasje. Men har noen erfaring med den malingen og kan fortelle sitt inntrykk? 

Anonymkode: 8fe09...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har brukt det i 3 rom. Syns den har fungert veldig fint, praktisk emballasje og fine farger. Lukter også lite, så har ikke trengt å lufte så voldsomt.

I det ene rommet var det strietapet og der trengte jeg en del mer maling enn beregnet.

Endret av Gulvplanke
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
Gulvplanke skrev (4 minutter siden):

Jeg har brukt det i 3 rom. Syns den har fungert veldig fint, praktisk emballasje og fine farger. Lukter også lite, så har ikke trengt å lufte så voldsomt.

I det ene rommet var det strietapet og der trengte jeg en del mer maling enn beregnet.

Malte du over strietapet? For jeg har også en slik vegg som jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Malte du over strietapet? For jeg har også en slik vegg som jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre med. 

Ja, jeg orket ikke å helsparkle, så lever fint med litt ru overflate. Malingen glattet det litt ned, og skal uansett ha en del bilder opp på veggen, så da blir det ikke så synlig. :)

Har også malt et annet rom med papirtapet, og det gikk helt fint å male over. Brukte grunning først og skjærte vekk litt i hjørnet hvor tapeten hadde begynt å løsne.

Skrevet
Gulvplanke skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg orket ikke å helsparkle, så lever fint med litt ru overflate. Malingen glattet det litt ned, og skal uansett ha en del bilder opp på veggen, så da blir det ikke så synlig. :)

Har også malt et annet rom med papirtapet, og det gikk helt fint å male over. Brukte grunning først og skjærte vekk litt i hjørnet hvor tapeten hadde begynt å løsne.

takk for svar :) Da fikk jeg litt og tenke på for jeg hadde trodd at jeg bare måtte leve med den strietapeten. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...