Anonym11223344 Skrevet onsdag kl. 00:28 #1 Skrevet onsdag kl. 00:28 Hvordan hadde du reagert hvis mannen introduserte dirty talk under samleie, som f eks "Skitne hore"?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 00:30 #2 Skrevet onsdag kl. 00:30 Det blir et "nei" fra meg. Men, vet ikke om jeg er en "eldre dame", da. Hvorfor er det viktig? Anonymkode: ff8f5...564 3
Anonym11223344 Skrevet onsdag kl. 00:36 Forfatter #3 Skrevet onsdag kl. 00:36 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det blir et "nei" fra meg. Men, vet ikke om jeg er en "eldre dame", da. Hvorfor er det viktig? Anonymkode: ff8f5...564
Anonym11223344 Skrevet onsdag kl. 00:36 Forfatter #4 Skrevet onsdag kl. 00:36 Anonym11223344 skrev (Akkurat nå): AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det blir et "nei" fra meg. Men, vet ikke om jeg er en "eldre dame", da. Hvorfor er det viktig? Anonymkode: ff8f5...564 Fordi jeg liker det.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 00:53 #5 Skrevet onsdag kl. 00:53 Hadde en mann kalt meg skitne hore så hadde jeg gått og aldri kommet tilbake. Om dette er en fetisj du har finner du sikkert likesinnede - du må snakke med potensielle partnere om det før dere har sex! Anonymkode: 6587a...930 1 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 04:33 #6 Skrevet onsdag kl. 04:33 Du må ta det opp med den personen du har sex med. Slik som jeg trodde at jeg ikke ville like å høre slikt. Men da min yngre date (vi er forlovet nå) hadde en greie med dirty talk, så ble jeg sakte,men sikkert med på det. Men for meg er dette kun ok fordi jeg kjenner kjæresten min godt. Tror ikke at det ville ha fungert med noen som man har sex med bare av og til. Tror at damer uansett alder må føle seg trygge for å være komfortable med det. Anonymkode: c5f16...3b1 1
SlemUlv Skrevet onsdag kl. 08:40 #7 Skrevet onsdag kl. 08:40 Uten å ha snakket om det først? Jeg hadde ledd.. Fordi det er så langt utenfor hva vi pleier å gjøre, at det er absurd. Nå er jeg heller ikke veldig interessert i ydmykelse, som akkurat det kan tas som. Så det hadde jo bare gjort at jeg lo mer..
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:46 #8 Skrevet onsdag kl. 08:46 Jeg hadde antatt han hadde blitt senil på sine eldre dager. Anonymkode: 9da4f...bde
Cam03 Skrevet onsdag kl. 10:03 #9 Skrevet onsdag kl. 10:03 Dirty talk er en ting, men hvorfor "skitne hore"? Er det fordi du tenner på å ydmyke og/ eller nedverdige den du har sex med? Dirty talk kan være veldig pirrende og sexy med den rette personen og med "riktige" ord. Ord som kommer automatisk mens man nyter og gleder hverandre. Deilige ord som fyrer meg/ oss skikkelig opp. Og "skitne hore" finnes ikke på min liste over ting som tenner meg. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:42 #10 Skrevet torsdag kl. 13:42 Anonym11223344 skrev (På 12.11.2025 den 1.28): Hvordan hadde du reagert hvis mannen introduserte dirty talk under samleie, som f eks "Skitne hore"? Jeg hadde sagt takk for meg og lykke til på ferden! Helt med på dirty talk, men drar grensen ved nedsettende tilnavn og kommentarer. For meg så handler det om respekt, og kalle partneren sin for skitten hore er ikke noe som tenner meg. Men det når det er sagt så har jeg vært utsatt for seksuelle overgrep og blitt psykisk og fysisk mishandlet i forhold, så det er en trigger for meg. Anonymkode: b8b22...115 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:53 #11 Skrevet torsdag kl. 13:53 Anonym11223344 skrev (På 12.11.2025 den 1.28): Hvordan hadde du reagert hvis mannen introduserte dirty talk under samleie, som f eks "Skitne hore"? Neineinei. Gamle damer er vokst opp i en annen tid hvor de hadde en mer dannet språkbruk. Anonymkode: 881d8...f92
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:01 #12 Skrevet torsdag kl. 14:01 Dirty talk, ja takk. "Skitne hore", da er du fort på vei ut døra. Det er bare nedverdigende og milevis fra sexy. Menn som har behov for å kalle sexpartner skitten hore har kanskje et underliggende kvinnehat egentlig? Dårlig fantasi hvertfall, hvis det er det eneste du kommer på. K 52 Anonymkode: 86fa0...249 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:02 #13 Skrevet torsdag kl. 15:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dirty talk, ja takk. "Skitne hore", da er du fort på vei ut døra. Det er bare nedverdigende og milevis fra sexy. Menn som har behov for å kalle sexpartner skitten hore har kanskje et underliggende kvinnehat egentlig? Dårlig fantasi hvertfall, hvis det er det eneste du kommer på. K 52 Anonymkode: 86fa0...249 Gerd 52? Anonymkode: 03a4b...748
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:53 #14 Skrevet fredag kl. 19:53 Dirty talk: ja takk. Ydmykelser: nei takk Det er veldig stor forskjell på sexprat og degradering. Man må tenne på ydmykelse for å like å bli kalt en skitten hore. Anonymkode: 59b30...7df 1
Rosa Dartle Skrevet fredag kl. 22:24 #15 Skrevet fredag kl. 22:24 Kan nesten ikke tenke meg noe mer turn off å bli kalt enn «skitne hore». Og jeg kan til og med like elementer av degradering i senga.
Ardwinna Skrevet fredag kl. 23:49 #16 Skrevet fredag kl. 23:49 AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 14.53): Neineinei. Gamle damer er vokst opp i en annen tid hvor de hadde en mer dannet språkbruk. Anonymkode: 881d8...f92 "Tilsmussede tøs"? "Lortete ludder"? "Besudlede båtjente"? "Snafsete skjøge"? "Gemene gatepike"? Mange muligheter også for gamle frøkener med fres i mamelukkene.
AnonymBruker Skrevet i går, 01:15 #17 Skrevet i går, 01:15 «Skitne hore» er ikke dirty talk. Det er nedverdigende. Dirty talk kan være fint det, men da må du komme med noe som faktisk er sexy. Anonymkode: b18fb...9d4 1 1
SurDiamant Skrevet i går, 01:26 #18 Skrevet i går, 01:26 Dirty talk er hot det, men «Skitne hore» eller andre, rett og slett, nedverdigende beskrivelser kunne virkelig ikke falt meg inn å si.. Hadde ikke fått meg til å si det om jeg visste at hun tente på det heller.. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:31 #19 Skrevet i går, 01:31 tourette syndrome! ingen innertier! Anonymkode: 3b296...099
AnonymBruker Skrevet i går, 04:30 #20 Skrevet i går, 04:30 Ser av svarene at din form for "dirty-talk" ikke ble så godt mottatt, selv ikke fra de som kunne synes "dirty-talk" kunne være et tennende element. Så her skal du lete en stund før du finner noen som tenner på ditt dirty-vokubalar. Jeg er mann, og kan tenne på dirty-talk, men dette var avtennende. Blir vel som en dame skulle sagt "vil kjenne den gamle slappkuken din". Anonymkode: 9adee...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå