AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:58 #21 Skrevet torsdag kl. 06:58 Lise er stødig og står godt alene. Samme med Lisa, om dere vil ha en annen variant. Anonymkode: 1c024...cf1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:12 #22 Skrevet fredag kl. 20:12 AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 10.39): Synes Lise er litt pretensiøst. Kristine eller Kristina synes jeg er fint Anonymkode: f3b71...958 Lise, pretensiøst? Hva i all verden er det du har røyka?! Anonymkode: 9393e...7aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå