AnonymBruker Skrevet i går, 16:30 #1 Skrevet i går, 16:30 Kjøpte en powerbank tidlig i år, men har ikke hatt bruk for den før nå. Tenkte å lade den opp og den lyser bare på en av pærene, det har den gjort i flere timer så den tar ikke noe strøm til seg virker det som. Har sjekka om den allikevel klarer å lade mobilen. Det gjør den ikke, så det er ikke bare en feil med lyset på selve banken. Jeg prøvde å sjekke om det kanskje er noe feil med usb inntaket ved å plugge powerbanken i laderen og deretter tlf laderen i powerbanken. På denne måten lader den telefonen så er ikke noe feil med ledningene eller usb inntaket. Har prøvd ulike ledninger, ladekloss og stikkkontakter, men ingenting fungerer. Er den bare defekt og ikke noe å gjøre eller mulig å fikse? Er vel for seint med reklamasjon når jeg har hatt den nesten ett år, har heller ikke originalemballasjen lenger. Burde sikkert sjekka at den fungerte når jeg først kjøpte den, men gjort er gjort. Noen som har ideer til hvordan den kan fikses? Anonymkode: 72f82...add
AnonymBruker Skrevet i går, 16:31 #2 Skrevet i går, 16:31 Garanti ??? Har du kvittering??? Anonymkode: c8a45...46d
trøndermann38 Skrevet i går, 16:35 #3 Skrevet i går, 16:35 Er vel to års garanti på powerbank så ville tatt den med dit du kjøpte den
AnonymBruker Skrevet i går, 16:38 #4 Skrevet i går, 16:38 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjøpte en powerbank tidlig i år Er vel for seint med reklamasjon når jeg har hatt den nesten ett år, har heller ikke originalemballasjen lenger. Anonymkode: 72f82...add At den ikke tar lading er feil så bare kontakt selger. Anonymkode: b67d7...173
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #5 Skrevet i går, 16:39 Det er jo ikke for sent å reklamere. Anonymkode: b4020...ea0
AnonymBruker Skrevet i går, 16:49 #6 Skrevet i går, 16:49 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er jo ikke for sent å reklamere. Anonymkode: b4020...ea0 Kan man reklamere når man ikke har emballasjen da? Også står det på nett at man skal gjøre det innen rimelig tid, men har jo gått snart ett år og jeg som har vært dum nok til å ikke sjekke den før nå. Anonymkode: 72f82...add
AnonymBruker Skrevet i går, 16:51 #7 Skrevet i går, 16:51 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): At den ikke tar lading er feil så bare kontakt selger. Anonymkode: b67d7...173 Noen som veit om man må dra inn til butikken eller om det kan gjøres på nettet? Anonymkode: 72f82...add
AnonymBruker Skrevet i går, 16:53 #8 Skrevet i går, 16:53 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan man reklamere når man ikke har emballasjen da? Også står det på nett at man skal gjøre det innen rimelig tid, men har jo gått snart ett år og jeg som har vært dum nok til å ikke sjekke den før nå. Anonymkode: 72f82...add Du kan absolutt reklamere uten emballasje. Du - og selger - kan jo ikke vite om feilen oppstod i går. Det er uansett reklamasjonsgrunn når et produkt som er ment å vare lenger, ikke virker så kort tid etter kjøp. Anonymkode: b4020...ea0
AnonymBruker Skrevet i går, 16:54 #9 Skrevet i går, 16:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som veit om man må dra inn til butikken eller om det kan gjøres på nettet? Anonymkode: 72f82...add Hvor er produktet kjøpt? Anonymkode: b4020...ea0
AnonymBruker Skrevet i går, 17:02 #10 Skrevet i går, 17:02 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor er produktet kjøpt? Anonymkode: b4020...ea0 Elkjøp Anonymkode: 72f82...add
AnonymBruker Skrevet i går, 18:49 #11 Skrevet i går, 18:49 Trenger ikke emballasje, men du må ha kvittering. Har du registret den da du kjøpte den hos Elkjøp holder det. Anonymkode: 3e725...229
AnonymBruker Skrevet i går, 18:51 #12 Skrevet i går, 18:51 Du blander reklamering og returnering. Her har jo produktet en feil (mangel). Returnering og angrerett(om det er kjøpt på nett) er jo hvis du ombestemmer deg. To helt forskjellige ting! Du bør lese deg opp på dine rettigheter som forbruker. Anonymkode: 86af7...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå