AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #1 Skrevet 10. november 2025 Hvordan blir du som pen mann behandlet av damer sammenlignet med andre menn? Anonymkode: b5ee0...dcf
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #3 Skrevet 10. november 2025 Pent, de logrer og sikler Anonymkode: 38558...499 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #4 Skrevet 10. november 2025 De blir ‘fjollete’ og leker med håret sitt under samtale (sier mannen min). Anonymkode: 3f4d2...8d9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #5 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De blir ‘fjollete’ og leker med håret sitt under samtale (sier mannen min). Anonymkode: 3f4d2...8d9 Er dette damer han allerede kjenner eller skjer det når han snakker med fremmede også? Anonymkode: b5ee0...dcf
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #6 Skrevet 10. november 2025 Så lenge damene er over 25 år, oppfører de seg som de ville gjort ovenfor hvem som helst. Frontallappen hos kvinner flest er tross alt ferdig utvokst i 22-23-årsalderen. Men pene og velstelte menn er selvsagt mer populære og tillitsskapende enn stygge og ustelte menn. Så pene menn vil nok få mer oppmerksomhet, på samme måte som pene kvinner får mer oppmerksomhet av menn enn stygge kvinner. Anonymkode: 7f5a3...59f 7 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #7 Skrevet 10. november 2025 Flintis skrev (36 minutter siden): Følger denne litt jeg Vi er i samme båt Flintis. Anonymkode: b5ee0...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #8 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Så lenge damene er over 25 år, oppfører de seg som de ville gjort ovenfor hvem som helst. Anonymkode: 7f5a3...59f Det tror jeg ikke stemmer. Anonymkode: b5ee0...dcf 3 3
Vegar Beideren Skrevet 10. november 2025 #9 Skrevet 10. november 2025 Det er mange sultne blikk. Unge kvinner blir ofte litt satt ut. De blir veldig medgjørlige og er med på det meste jeg forslår. Eldre kvinner blir veldig flørtete og noen ganger litt vulgære. Har blitt kløpet i rompa noen ganger. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #10 Skrevet 10. november 2025 Vegar Beideren skrev (1 minutt siden): Det er mange sultne blikk. Unge kvinner blir ofte litt satt ut. De blir veldig medgjørlige og er med på det meste jeg forslår. Eldre kvinner blir veldig flørtete og noen ganger litt vulgære. Har blitt kløpet i rompa noen ganger. Urettferdig. Anonymkode: b5ee0...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #11 Skrevet 10. november 2025 med voksne kvinner merker jeg egentlig ikke noen forskjell, bortsett fra at de holder blikket mitt lenger. De kaster også oftere blikk på meg. Men ikke noe til forskjell fra andre menn sånn ellers så lenge alle oppfører seg. Hos yngre kvinner er det en god del forskjell. En del av dem kommer bort og skal "bare prate litt." noen av dem smiler veldig mens de prater. Kan være litt travelt faktisk. Jeg HATER å si "men du, jeg må egentlig.... (fyll inn grunn)" så ofte blir jeg stående med dem en stund av høflighet. Jeg er helt håpløs på å "avvise", henger sammen med at jeg er litt sjenert av meg. Anonymkode: 285bf...faf 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #12 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): med voksne kvinner merker jeg egentlig ikke noen forskjell, bortsett fra at de holder blikket mitt lenger. De kaster også oftere blikk på meg. Men ikke noe til forskjell fra andre menn sånn ellers så lenge alle oppfører seg. Hos yngre kvinner er det en god del forskjell. En del av dem kommer bort og skal "bare prate litt." noen av dem smiler veldig mens de prater. Kan være litt travelt faktisk. Jeg HATER å si "men du, jeg må egentlig.... (fyll inn grunn)" så ofte blir jeg stående med dem en stund av høflighet. Jeg er helt håpløs på å "avvise", henger sammen med at jeg er litt sjenert av meg. Anonymkode: 285bf...faf Er dette fremmede unge damer på gaten eller på utested? Anonymkode: b5ee0...dcf
Katten.2.0 Skrevet 10. november 2025 #13 Skrevet 10. november 2025 Jeg er vel ok+ kjekk - avhengig av øyet som ser. I midten/slutten av tyveårene kunne jeg bli ubehagelig tafset på på byen. De ytterst få gangene jeg drar ut nå, så er det gjerne en håndfull kvinner som tar kontakt ila kvelden. I hverdagen er det lite som skiller seg ut: Jeg er høflig, trygg på meg selv og liker å få folk til å le. Tror utseendet mitt gjør at jeg passerer første 'sortering' mennesker gjør, og at resten er opp til personligheten min. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #14 Skrevet 10. november 2025 Katten.2.0 skrev (2 minutter siden): Jeg er vel ok+ kjekk - avhengig av øyet som ser. I midten/slutten av tyveårene kunne jeg bli ubehagelig tafset på på byen. De ytterst få gangene jeg drar ut nå, så er det gjerne en håndfull kvinner som tar kontakt ila kvelden. I hverdagen er det lite som skiller seg ut: Jeg er høflig, trygg på meg selv og liker å få folk til å le. Tror utseendet mitt gjør at jeg passerer første 'sortering' mennesker gjør, og at resten er opp til personligheten min. En hel håndfull fremmede kvinner som kommer bort til deg på utested? Anonymkode: b5ee0...dcf 1
Katten.2.0 Skrevet 10. november 2025 #15 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En hel håndfull fremmede kvinner som kommer bort til deg på utested? Anonymkode: b5ee0...dcf Sist jeg var ute var det fire kvinner som kom bort. Gangen før det husker jeg ikke nøyaktig, da jeg gjerne ikke er ute mer enn 1-2 ganger i året, men endte kvelden med en av de som tok kontakt. Det er ikke de store tallene, men jeg sitter stort sett kun med kompiser og koser meg med øl. Drar først på dansegulvet om jeg har en partner, så driver ikke aktiv sjekking.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #16 Skrevet 10. november 2025 Katten.2.0 skrev (2 minutter siden): Sist jeg var ute var det fire kvinner som kom bort. Gangen før det husker jeg ikke nøyaktig, da jeg gjerne ikke er ute mer enn 1-2 ganger i året, men endte kvelden med en av de som tok kontakt. Det er ikke de store tallene, men jeg sitter stort sett kun med kompiser og koser meg med øl. Drar først på dansegulvet om jeg har en partner, så driver ikke aktiv sjekking. Sender du noen signaler til dem først eller kommer de helt ut av det blå? Anonymkode: b5ee0...dcf
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #17 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er dette fremmede unge damer på gaten eller på utested? Anonymkode: b5ee0...dcf Ja det glemte jeg å skrive, er mest på utested de yngste (noen og tyve) har kommet bort. På gata er det mest blikk, har skjedd noen få ganger at noen kommer bort ute men heldigvis ikke ofte. Hadde du sett hvor dårlig jeg er sosialt hadde du ikke misunnet meg. har hatt sex én gang, (jeg er 29) Anonymkode: 285bf...faf 7
Katten.2.0 Skrevet 10. november 2025 #18 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sender du noen signaler til dem først eller kommer de helt ut av det blå? Anonymkode: b5ee0...dcf Tror det er 50/50 om det har vært blikkontakt i forveien eller ikke. Noen møter jeg blikket til naturlig når jeg beveger meg i lokalet (kjøpe mer drikke eller toalettet). Andre har plukket meg ut av andre årsaker. Det jeg tror er ting som gjør meg tiltrekkende/hvorfor de selv tar kontakt: Jeg har åpent kroppsspråk, jeg ler mye med vennene mine, jeg jakter ikke selskap med kvinner aktivt (men er fortsatt ikke redd for blikkontakt), min skap-ekstroverte side kommer fram på rundt en i promille, og jeg får meg alltid 'venner' i køen, på toalettet osv. Folk har alltid likt å være rundt meg, noe som er tidvis slitsomt som introverte, men jeg liker det med en dash alkohol i blodet. De få gangene jeg drar ut er det som regel på steder hvor folk er 30+, og jeg kan prate med vennene mine. Du skulle måtte gi meg en grei cocktail av alkohol og uppers for at jeg skulle taklet et dunk-dunk-utested myntet på 20-åringer. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #19 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det glemte jeg å skrive, er mest på utested de yngste (noen og tyve) har kommet bort. På gata er det mest blikk, har skjedd noen få ganger at noen kommer bort ute men heldigvis ikke ofte. Hadde du sett hvor dårlig jeg er sosialt hadde du ikke misunnet meg. har hatt sex én gang, (jeg er 29) Anonymkode: 285bf...faf Er det en kjendis ligner du på? Anonymkode: b5ee0...dcf
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #20 Skrevet 11. november 2025 Katten.2.0 skrev (2 minutter siden): Tror det er 50/50 om det har vært blikkontakt i forveien eller ikke. Noen møter jeg blikket til naturlig når jeg beveger meg i lokalet (kjøpe mer drikke eller toalettet). Andre har plukket meg ut av andre årsaker. Det jeg tror er ting som gjør meg tiltrekkende/hvorfor de selv tar kontakt: Jeg har åpent kroppsspråk, jeg ler mye med vennene mine, jeg jakter ikke selskap med kvinner aktivt (men er fortsatt ikke redd for blikkontakt), min skap-ekstroverte side kommer fram på rundt en i promille, og jeg får meg alltid 'venner' i køen, på toalettet osv. Folk har alltid likt å være rundt meg, noe som er tidvis slitsomt som introverte, men jeg liker det med en dash alkohol i blodet. De få gangene jeg drar ut er det som regel på steder hvor folk er 30+, og jeg kan prate med vennene mine. Du skulle måtte gi meg en grei cocktail av alkohol og uppers for at jeg skulle taklet et dunk-dunk-utested myntet på 20-åringer. Så kroppsspråket og holdningene dine virker også inn. Tror du at du ville fått like mye oppmerksomhet hvis du var mindre kjekk, men ellers likedan? Anonymkode: b5ee0...dcf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå