Gå til innhold

Skjuler at jeg er betatt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere? 

Anonymkode: 857db...830

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontekst? Singel eller i forhold?

Jeg er for gammel og for singel til det. Hvis jeg møter et blikk og jeg liker det jeg ser, skjuler jeg ikke så mye.

Anonymkode: 6bb94...88c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kontekst? Singel eller i forhold?

Jeg er for gammel og for singel til det. Hvis jeg møter et blikk og jeg liker det jeg ser, skjuler jeg ikke så mye.

Anonymkode: 6bb94...88c

Singel.

Kanskje jeg skulle fått litt av det du har, evnen til å gå all in.

Skrevet

Det var slik jeg gjorde i ungdommen. Livredd for å gjøre meg sårbar, og fast adresse i vennefella.

Anonymkode: 7d4ec...ca6

Skrevet

Og poenget med det er? 

Anonymkode: 7c6d3...c5f

Skrevet

Ikke skjul

Anonymkode: 80dee...442

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 20.16):

Flere? 

Og du regner med at den du er betatt av intuitivt skal forstå at du er betatt, og deretter komme løpende og be deg ut på date?

Eller har du andre planer for hvordan dere skal få kontakt?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 20.16):

Flere? 

Hvorfor skal man skjule det? Det er vel en god og fin følelse? 

Skrevet
Mardina skrev (4 timer siden):

Hvorfor skal man skjule det? Det er vel en god og fin følelse? 

Det er flere grunner til at man må eller vil skjule det. Man vil lytte til hodet og fornuften selv om hjertet har en tendens til å rope høyere.  Det kan være at du er betatt, men vet at denne personen ikke passer i forhold med deg. 

Det kan være at personen er opptatt/du er opptatt, da agerer du jo som regel ikke. 

Poenget er at det kan være et dusin av årsaker til at man må skjule at man er betatt. Jeg personlig skulle ønske at jeg hadde en bryter for følelsene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er flere grunner til at man må eller vil skjule det. Man vil lytte til hodet og fornuften selv om hjertet har en tendens til å rope høyere.  Det kan være at du er betatt, men vet at denne personen ikke passer i forhold med deg. 

Det kan være at personen er opptatt/du er opptatt, da agerer du jo som regel ikke. 

Poenget er at det kan være et dusin av årsaker til at man må skjule at man er betatt. Jeg personlig skulle ønske at jeg hadde en bryter for følelsene.

Altså, jeg kan skjønne det om personen man er betatt av er opptatt. Men ellers ser jeg ikke poenget med å skjule det. 

Jeg er en person som ikke klarer å skjule at jeg er forelsket eller betatt. Det er helt umulig. Det er ikke ofte det ikke har blitt gjengjeldt heldigvis ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...