Noobi3 Skrevet 10. november 2025 #1 Skrevet 10. november 2025 Flere som har startet på wegovy nå i november, som vil dele oppturer/nedturer og erfaringer?🩷 Jeg startet 6.november på wegovy. Veldig spent. Har prøvd i det lengste å "fikse det sjøl", men vekta står bom fast. Har vært overvektig hele mitt vokse liv. Gikk ned til normalvekt for 10 år siden med kaloriunderskudd og fysisk aktivitet. Men vekta har kommet tilbake og vel så det. Forbrenningen har sagt opp, og vekta rikker seg ikke😔 Jeg innså at dette må jeg ha hjelp til, kontaktet fastlegen, og ble anbefalt å prøve wegovy. Satte første dose 6.november. Samme dag merket jeg at cravings var borte, jeg føler meg fortere mett. Det er så deilig å slippe søtsuget, føler meg mer rolig og veltilpass. Ingen ubehagelige symptomer hittil!🙌 Startvekt: 106 kg Målvekt: 65 kg 1
Bollemy Skrevet 11. november 2025 #2 Skrevet 11. november 2025 Hei! Hadde første dag igår! Jeg er veldig spent selv på dette, jeg driver med oppfølging på sykehus pga vekt så her får jeg også tett oppfølging av de! Kan ikke si jeg merker noe enda, og forventer heller ingenting av det enda heller. har klart å komme ned til 95 kg på egenhånd, men har fått overspising som spiseforstyrrelse så den har alltid tatt over til slutt! Veldig spent på hvordan Wegovy kan hjelpe til med det, og allerede nysgjerrig på nedtrapping når den tid kommer startvekt: 108 kg mål: 70 kg
Noobi3 Skrevet 13. november 2025 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2025 Hvordan har det gått for deg @Bollemy? Så bra du får god oppfølging❤️ Jeg hadde god effekt av første dose frem til mandag ettermiddag, da fikk jeg en helt crazy sultfølelse. Til og med rett etter et solid måltid kjente jeg meg utsulta🤔 jeg har også vært veldig tørr i munnen og tørstet. Ellers ikke noe særlig kvalme eller andre plager. Vekta har gått ned, så det gir motivasjon❣️ Setter dose nr 2 i dag. Dagens vekt: 104,7 Stertvekt: 106 Mål: 65
Bollemy Skrevet 19. november 2025 #4 Skrevet 19. november 2025 Første uke gikk fint, kjente at jeg ikke var mega fysen. Men til helga kjente jeg at den dukket opp litt selv! Satte min andre dose på mandag, har ikke kjent noen virkning enda.. føler meg veldig sulten de siste dagene! Jeg har gått ned 1 kg ca, men tror det er mer vannvekt enn noe annet 😅 Så gøy at du har fått litt motivasjon av dette, gir jo glede da det er tidlig ute enda med doser og alt! 🫶🏼 blir spennende å høre hvordan ting går for deg, og deilig med minimale plager @Noobi3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #5 Skrevet 20. november 2025 Men Ely Lily skriver jo at wegowy ikke er beregnet for behandling av overvekt? De etterforskes av FDI nå.. Anonymkode: 77929...c05
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #6 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men Ely Lily skriver jo at wegowy ikke er beregnet for behandling av overvekt? De etterforskes av FDI nå.. Anonymkode: 77929...c05 Men det hjelper mot overvekt? Anonymkode: 70419...3ed
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #7 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men Ely Lily skriver jo at wegowy ikke er beregnet for behandling av overvekt? De etterforskes av FDI nå.. Anonymkode: 77929...c05 Hvor finner står dette? Ely Lily er konkurrent til Novo Nordic og har selv noe tilsvarende Wegovy. Anonymkode: 20a4c...478 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå