Gå til innhold

Her går vel media for langt?


Frida Frosk

Anbefalte innlegg

TV2 Nettavisen har oppsøkt den siktede 26-åringen på soverommet, mens han sover, i en leilighet han deler med andre. Burde kanskje ikke lenger overaskes over tabloidenes arbeidsmetoder for å få flest lesere, men dette synes jeg virkelig var drøyt. Nå er ikke jeg journalist, men å tråkke inn på noens private sfære på denne måten må da stride mot god presseskikk?

Og hva i all verden har dette med saken å gjøre: "Leiligheten hvor TV 2 Nettavisen traff den siktede, fungerer som et bofelleskap. Her er rotete, skittent og slitt."???

Og hva med de som bor sammen med han og får vite dette gjennom media som kommer og oppsøker dem? Nei, dette syntes jeg var virkelig lavmål av Nettavisen.

Endret av fru fortuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nettavisen og TV2 overrasker stadig. TV2 har jeg droppet for lenge siden fordi de konstruerer nyhetsbildet på en noe merkelig måte ved stadig å lage egne sannheter, og nettavisen blir vel heller ikke noe tap.

Helt enig med deg - håper dette blir tatt opp på en måte som gjør at de ikke får fortsette sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det mulig? Jeg er ganske sjokkert over TV2 og Nettavisen, selv om de stadig klarer å gjøre sånne stunts. hva slags menneske er den reporteren som klarer å utføre et sånt oppdrag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud.. dette begynner å minne meg mer og mer om papparazzier som fotfølger folk inn på de merkeligste steder og benytter seg av de merkeligste metoder.

Dette er helt klart en grov overtredelse av hvordan pressen burde oppføre seg. Det er tross alt andre man skal ta hensyn til også, om ikke akkurat siktede, hva med de han bor sammen med.

Hadde pressen kommet tråkkende in hit for å snakke med de jeg bor sammen med, og så fortalt meg at vedkommende hadde drept noen hadde jeg blitt mildt sagt sjokka selv og egentlig blitt ganske redd. :overrasket:

At det går ann, og dette er jo ikke en særlig seriøs måte å drive avis på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst kunne de ha advart fyren og skremt ham til å flykte. Lite klokt valg, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst kunne de ha advart fyren og skremt ham til å flykte. Lite klokt valg, med andre ord.

Ja! Og jeg hadde ikke tråkket inn på soverommet til en person, som bare for få timer siden hadde knivstukket et annet menneske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...