AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #1 Skrevet 10. november 2025 Fikk vite for noen timer siden at en venn døde. Det kom så brått på. Vi har mistet litt kontakt siste tiden men jeg har alltid tenkt på han og han bare var en person som hadde fått spesiell plass i hjertet mitt. Jeg er i sjokk og vet ikke helt hvordan jeg skal bearbeide det. Først ble jeg bare nummen og børstet det av men nå kjenner jeg at tårene presser og vet ikke hva jeg skal gjøre av meg... Ville bare lufte litt her og høre om noen har gode råd for å komme seg gjennom dagen... Anonymkode: db418...f94 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #2 Skrevet 12. november 2025 Kondolerer ❤️ Det er ufattelig vondt å miste noen man er glad i. Forstår du er i sjokk enda. Det kan ta litt tid før det går opp for deg. Vær god med deg selv, og gråt når du trenger det. Omring deg med gode folk du kan prate med og støtte deg på. Anonymkode: 99d82...443 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #3 Skrevet 20. november 2025 Kondolerer ❤️ Anonymkode: 41e40...265 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå