AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #1 Skrevet 10. november 2025 Har opplevd flere ganger at homoer på jobb kan prate "helt fritt" om onanering og knulling forøvrig, og at damer liker dette. Om jeg som hetro hadde gjort det så er jeg sikker på at jeg ville blitt sett ned på, og sikkert frastøtt hele gjengen. Hvorfor er det slik at damer liker å høre om de innerste tankene og følelsene til homofile, men ikke til hetrofile menn? Det oppfattes slik av flere menn på jobben akkurat dette, at de homofile liksom har ett "fripass" til å si akkurat hva de vil, og at damene gjerne vil høre mere.... Finner ingen logikk i dette....men har forstått at damer ikke er helt logiske heller for å si det sånn Så i går hadde jeg å en kvinnelig kollega sex på jobben, bare for å få ventilert litt lyster etter all den sexpraten som har vært. Det var hun som tok initiativ, og jeg koste meg. Jobber i helsevesenet Mann 42 Anonymkode: 71cfd...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #2 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har opplevd flere ganger at homoer på jobb kan prate "helt fritt" om onanering og knulling forøvrig, og at damer liker dette. Om jeg som hetro hadde gjort det så er jeg sikker på at jeg ville blitt sett ned på, og sikkert frastøtt hele gjengen. Hvorfor er det slik at damer liker å høre om de innerste tankene og følelsene til homofile, men ikke til hetrofile menn? Det oppfattes slik av flere menn på jobben akkurat dette, at de homofile liksom har ett "fripass" til å si akkurat hva de vil, og at damene gjerne vil høre mere.... Finner ingen logikk i dette....men har forstått at damer ikke er helt logiske heller for å si det sånn Så i går hadde jeg å en kvinnelig kollega sex på jobben, bare for å få ventilert litt lyster etter all den sexpraten som har vært. Det var hun som tok initiativ, og jeg koste meg. Jobber i helsevesenet Mann 42 Anonymkode: 71cfd...9f1 Kjenner meg ikke igjen. Sikker fordi jeg ikke har noen homofile kollegaer. Her er kvinnene minst like drøye som mennene når det kommer til den type prat. Minst. Anonymkode: 55fbe...1ea 1
Jdz Skrevet 10. november 2025 #3 Skrevet 10. november 2025 Dette høres merkelig ut, det er ikke normalt og heller ikke akseptabel adferd på arbeidsplassen. Personlig hadde jeg neppe brydd meg, men å ufrivillig bli dratt inn i andres sexprat på jobb kan oppleves som trakassering . Det er selvfølgelig ingen egne regler for homofile. Dette er noe ledelsen bør ta tak i. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå