AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #1 Skrevet 10. november 2025 I mild grad eller mer omfattende. Hvordan lever du i hverdagen med tanken på kosthold, mosjon, søvn? Normalt eller påvirker det valgene dine? Anonymkode: b1d5c...422
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #2 Skrevet 10. november 2025 Du da? Prøver å få nok søvn, nok frisk luft og gåturer, har mine spiserutiner på 3 måltider om dagen. Men dwt er ikke så gale at jeg ikke kan spise hva jeg blir servert i besøk. Ja, det påvirker valgene mine at jeg kjøper f.eks bare det jeg tenker er sunt. Stort sett kjøper jeg ikke ultraorossesert mat. Jeg går nesten aldri til legen. Anonymkode: b5afd...f87
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #3 Skrevet 10. november 2025 Hva er egentlig helseangst? Jeg er så opptatt av å ha god helse, at det kanskje er litt sykelig at jeg føler jeg må ha kontroll på å ligge på en stabil sunn vekt, at jeg må ha rutiner med fate sunne måltider, at jeg omtrent aldri spiser noe ultraprossesert (i hvert fall ikke hjemme), at jeg får nok søvn og står regelmessig opp. Legger meg relativt tidlig når jeg ikke skal noe. Jeg går nesten aldri til lege, da jeg er redd for at han kan finne noe galt. Er redd medisiner. Er det dette som er helseangst? Anonymkode: b5afd...f87
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #4 Skrevet 10. november 2025 Jeg prøver å ta bevist gode valg for mosjon, søvn og kosthold. Men jeg har så mye tankekjør og faenskap i livet så sover rævva og lite. I tillegg sliter jeg med å spise pga svelge og kvelingsvansker, så jeg føler meg ganske fucka. Anonymkode: 746e0...84e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå