Gå til innhold

Bruker du ditt egentlige navn på Tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker bare et kallenavn, men oppgir alltid fornavnet mitt i meldinger. 

Anonymkode: 1a7c7...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker mitt egentlig fornavn. Men så var navnet mitt blant de mest populære på 1980-tallet da jeg ble født.

Anonymkode: b7464...f77

Skrevet

Jeg er ikke på Tinder, og jeg kommer heller aldri å være der.

Anonymkode: 085b5...8a6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg har også et mer sjelden navn. Menn med kallenavn eller nick av et slag svipper jeg nei på uansett hvor bra profil det er da jeg tar det som at vedkommende ikke tar dating/match seriøst…

Anonymkode: 8ce27...922

• Liker 3
Skrevet

Prøvde først å bruke et nick.

Rett og slett fordi jeg var ny i gamet, bodde på et veldig lite sted, og var veldig lett søkbar. 

Har venninner som har opplevd mye ubehagelig stalking fra menn på Tinder. 
Ofte fra folk de ikke en gang har matchet med. 

Navn + by + alder = nok informasjon for mange til å finne ut ganske mye. 
Tror det er en av grunnene til at mange i dag stenger alle sine profiler i sosiale medier,
bytter ut brukernavn til ikke-søkbare navn,
ikke har bilde av seg selv i profilen,
ikke står i offentlige telefonkataloger,
osv. 

Idéen om å bruke et kallenavn var ikke så gjennomtenkt. 
Folk oppfatter en som mindre seriøs, eller som en person som skal selge de OnlyFans-innhold. 

Slettet profilen kjapt. 🤡

Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (2 minutter siden):

Prøvde først å bruke et nick.

Rett og slett fordi jeg var ny i gamet, bodde på et veldig lite sted, og var veldig lett søkbar. 

Har venninner som har opplevd mye ubehagelig stalking fra menn på Tinder. 
Ofte fra folk de ikke en gang har matchet med. 

Navn + by + alder = nok informasjon for mange til å finne ut ganske mye. 
Tror det er en av grunnene til at mange i dag stenger alle sine profiler i sosiale medier,
bytter ut brukernavn til ikke-søkbare navn,
ikke har bilde av seg selv i profilen,
ikke står i offentlige telefonkataloger,
osv. 

Idéen om å bruke et kallenavn var ikke så gjennomtenkt. 
Folk oppfatter en som mindre seriøs, eller som en person som skal selge de OnlyFans-innhold. 

Slettet profilen kjapt. 🤡

Digg å slippe Tinder da. Oh my god. 

Anonymkode: f94a1...680

Skrevet

Ja. Det var uaktuelt for meg å bruke nick. Menn som ikke brukte navnet sitt ble luket ut med en gang, rett og slett fordi det virker uærlig. Hvis du ikke kan gi meg fornavnet ditt, hva har du da å skjule? 

Jeg fant mannen min til slutt. ;)

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig. Brukte Tinder ærlig og ville ha noe seriøst. Fant drømmemannen :) 

Anonymkode: 02eef...b9c

Skrevet

Ja, brukte navnet mitt. For meg er nick=behov for å skjule noe. Så de holder jeg meg langt unna. Og ja jeg kan søke opp folk for å se om det de sier stemmer. Har avslørt flere som var i forhold/gift på den måten.

Anonymkode: 897b8...de1

Skrevet

Ja, brukte mitt eget navn. Ingen tar deg alvorlig med kallenavn. Enten er du redd for å bli "tatt" i å bruke Tinder, eller så er du der for å fjase rundt, eller, som nevnt over, skal du selge noe.

Anonymkode: fb962...f0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, brukte mitt eget navn. Ingen tar deg alvorlig med kallenavn. Enten er du redd for å bli "tatt" i å bruke Tinder, eller så er du der for å fjase rundt, eller, som nevnt over, skal du selge noe.

Jeg bruker nick fordi jeg er litt forsiktig av meg. Jeg vil ikke at kompiser til eksen skal finne meg sånn med en gang. Blir så mye drama om han finner ut at jeg dater. Bor på et lite sted, så det ville ikke vært så vanskelig å skjønne at det er meg om jeg brukte navnet mitt. Har ikke bilder av meg heller, men bilder som beskriver meg godt. Ser flere menn har det samme. 

Anonymkode: 5744b...1c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg bruker nick fordi jeg er litt forsiktig av meg. Jeg vil ikke at kompiser til eksen skal finne meg sånn med en gang. Blir så mye drama om han finner ut at jeg dater. Bor på et lite sted, så det ville ikke vært så vanskelig å skjønne at det er meg om jeg brukte navnet mitt. Har ikke bilder av meg heller, men bilder som beskriver meg godt. Ser flere menn har det samme. 

Anonymkode: 5744b...1c5

Ja, det er en oppskrift på å kun tiltrekke seg raringer og desperate. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...