AnonymBruker Skrevet 9. november 2025 #1 Skrevet 9. november 2025 Et skudd i blinde, men jeg prøver likevel. Du som er litt godt voksen, det vil si 45-55 år, hvilken app eller nettside vil du anbefale for å bli kjent med noen? Er det noen dating-apper eller steder som er bedre enn andre? Kom med dine anbefalinger og begrunn gjerne valget. Anonymkode: b2db2...646
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #2 Skrevet 10. november 2025 Tinder er best, rett og slett fordi flest bruker det. Alle som er på de andre, er også på Tinder. Anonymkode: 36525...b56 1
-jk- Skrevet 10. november 2025 #3 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tinder er best, rett og slett fordi flest bruker det. Alle som er på de andre, er også på Tinder. Anonymkode: 36525...b56 Umm, nei. Jeg bruker Sukker og Match, er ikke og har aldri vært på Tinder. Har heller ingen planer om å prøve det. M53.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #4 Skrevet 10. november 2025 Tinder har riktignok flest brukere, men jeg opplevde at det var mange som bare hang der for underholdningen sin skyld. Tinder har et dårlig rykte, og folk oppfører seg som om de ikke tar det seriøst heller. Jeg fikk i snitt bedre samtaler og treff, via Match, og FB dating. M55 Anonymkode: 02fa8...984
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #5 Skrevet 10. november 2025 -jk- skrev (1 time siden): Umm, nei. Jeg bruker Sukker og Match, er ikke og har aldri vært på Tinder. Har heller ingen planer om å prøve det. M53. Så du har aldri prøvd, har ingen erfaring med Tinder, har heller ingen planer om det, samtidig som du er skråsikker på at det du har prøvd er bedre? 🙄 Men klart, er mange som begynner å tenke sånn når de runder en viss alder. Anonymkode: 307a6...360 1
-jk- Skrevet 10. november 2025 #6 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du har aldri prøvd, har ingen erfaring med Tinder, har heller ingen planer om det, samtidig som du er skråsikker på at det du har prøvd er bedre? 🙄 Men klart, er mange som begynner å tenke sånn når de runder en viss alder. Anonymkode: 307a6...360 Hvor har jeg sagt at jeg er skråsikker på at Sukker og Match er bedre? Jeg kommenterte påstanden om at alle som er på andre plattformer også er på Tinder, noe som selvsagt er feil. Men etter alt jeg har lest om Tinder er jeg rimelig sikker på at det ikke er plattformen for meg. Mye dårlige/tomme profiler, helt utseendebasert osv. Jeg foretrekker sånn sett Sukker som har en god test alle må gjennom, og de fleste har ganske fyldige profiler. På Match er det mange som ikke skriver noe om seg selv, de profilene hopper jeg glatt over. En profil med god tekst uten bilder er mer interessant enn en profil uten tekst men med mange gode bilder.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #7 Skrevet 10. november 2025 denne Neue Leute kennenlernen für Freizeitaktivitäten! | Spontacts Men den finnes vel ikke i Noreg Anonymkode: 3c44a...cfe
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #8 Skrevet 10. november 2025 Sukker.no er veldig bra!! Anonymkode: 9b8fe...0c5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #9 Skrevet 10. november 2025 Jeg har kun vært på Facebook dating og likte det godt. Pluss for at man ser om man har felles venner. Fant kjæresten min der 😊 Anonymkode: 58c19...879
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #10 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så du har aldri prøvd, har ingen erfaring med Tinder, har heller ingen planer om det, samtidig som du er skråsikker på at det du har prøvd er bedre? 🙄 Men klart, er mange som begynner å tenke sånn når de runder en viss alder. Anonymkode: 307a6...360 Vedkommende svarte jo klart på siste del av innlegget ditt "alle som er på de andre appene er også på Tinder". Dette stemmer ikke. Jeg er kun andre steder.. Anonymkode: 0a369...8e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå