AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #41 Skrevet 19. november 2025 Jeg har allerede pensjonert meg ung som 41 åring. Skal kose meg med å se boligene mine stige i verdi. Det blir veldig gøy. Takker alle nordmenn som var med på å stemme inn de samme politikerne som gjør at boligprisene fortsetter å stige. Det gjør at jeg kan ta meg så mange turer til syden for å kose meg som jeg ønsker. Skal sende et takke kort til dere! Stem på de samme om 4 år! Eller, det trenger jeg ikke si, dere gjør det jo med glede! SKÅÅL Anonymkode: f0ed9...eaf
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #42 Skrevet 19. november 2025 Har det veldig fint med hvor jeg er i livet nå, så planen er egentlig bare å nyte det videre. En jobb jeg liker veldig godt og som gir meg mye, med mye reising og spennende kontakter. En fantastisk mann. En bolig vi har brukt mye tid på å få slik vi vil ha det. For 2026 vil jeg fortsatt reise mye. Vi skal ta tak i et større oppussingsprosjekt, og også bytte ut en god del møbler. Jeg har lyst til å få bedre struktur på treningen, det blir for mye ad-hoc. Men generelt bare nyte hvor godt livet er. Anonymkode: d8d6b...111
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #43 Skrevet 19. november 2025 Føde og balansere livet med tre små barn Anonymkode: c5ea6...8b1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #44 Skrevet 19. november 2025 AnonymBruker skrev (På 17.11.2025 den 13.36): Det kommer til å bli et enormt spennende år! 💫🥳 Jeg ble så glad av å lese innlegget ditt, jeg ville bare si det. At en med kptsd har så mye håp for framtiden gir meg et lite gløtt av mulighet i mitt liv også. Håper du oppnår alt du ønsker! 🧡💫 Hilsen en annen med kptsd. Anonymkode: 8abce...d19
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #45 Skrevet 19. november 2025 Har akkurat fått en kreftdiagnose så tiden fremover kommer først og fremst til å handle om å bli kreftfri. Deretter kommer fokuset til å være å ta mer vare på meg selv, prioritere helsa og trening og egentid. Også kommer vi til å reise på noen ferieturer, er noe vi alltid gjør, jobbe og hverdagssysler. Anonymkode: 1f816...4b3
Roci Skrevet 19. november 2025 #46 Skrevet 19. november 2025 Skrive ferdig masteroppgaven min og gjøre i stand et hus for salg. Blir det tid, blir det en feriereise til høsten når masteroppgave og hussalg er unnagjort.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #47 Skrevet 19. november 2025 Vente på endringer. Håpefult. Som jeg har ventet på i over 10 år nå. Anonymkode: 45c78...2e6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #48 Skrevet 19. november 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg ble så glad av å lese innlegget ditt, jeg ville bare si det. At en med kptsd har så mye håp for framtiden gir meg et lite gløtt av mulighet i mitt liv også. Håper du oppnår alt du ønsker! 🧡💫 Hilsen en annen med kptsd. Anonymkode: 8abce...d19 🥹 Aw, denne støtten betød mye for meg i dag, kjenner jeg, varmet hjertet mitt, tusen takk! Det går opp og ned og i dag var en tung dag og så voila her var det et så hyggelig svar. Glad for at det kan gi gløtt av mulighet, for muligheten finnes der! Jeg ville nok ikke trodd det var mulig å komme hit jeg er kommet for noen år siden, men det er jeg, så da øker fremtidstroen også. Vet ikke om det hjelper å høre, men jeg fikk jo høre at dette må jeg leve med for alltid, og det tror jeg ikke lenger. Jeg erfarer allerede nå ting jeg trodde var umulig for "en som meg". 🥰 Alt dette unner jeg deg også! Anonymkode: 4f076...a29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå