Gå til innhold

Hva er planene dine for 2026?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Få meg ny jobb. Er godt igang med søknader.

Så fyller jeg 40 til sommern, og planlegger tidenes fyllefest.

Det jeg gleder meg mest til er at hele storfamilien har leid en stor villa i Spania hvor vi skal se på Norge spille i VM for første gang på 28 år. Da skal vi også se på kampene til Spania ute på diverse puber. Det blir stemning!

Anonymkode: 7d117...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har planlagt tre ferieturer, en i Norge og to i Hellas. Vel så viktig (for meg) er at jeg så smått har begynt å spille gitar og synge igjen, så i 2026 har jeg tenkt å glede (eller plage) mine venner med et comeback. Jeg blir nok aldri så flink som jeg var, men hva gjør vel det? Jeg har for lengst slått fra meg alle drømmer om en karriere som artist.

Endret av Pawn Hearts
Skrevet

Tror det blir mye av det samme som i år: fokus på trening, egenpleie og helse (tviholder på singeltilværelsen for å kunne gjøre det _jeg_ ønsker å gjøre osv – med stor fare for å bli sær på veien ;)).

Jeg skal et par turer til varmere strøk + på fellestur i fjellheimen. 

Yngstebarnet flytter ut til sommeren, så da blir det nok mer frivillig arbeid på meg (bruker allerede en god del tid på det).

Så håper jeg at renta synker litt til, så jeg kan få unna noen lenge etterlengtede oppgraderinger i heimen. 

Kort sagt: mer eller mindre en reprise av 2025, og det passer meg midt i blinken! 😃

Skrevet

Jeg håper 2026 blir like bra som 2025

Jeg har en jobb jeg trives godt med og jeg håper jeg kan fortsette å lære, utvikle meg og prestere.

Jeg håper livet på hjemmebane blir litt lettere enn i 2025. 
Ellers har jeg ingen stor ønsker for 2026

Skrevet

Pusse opp badet. Lese flere bøker. Jeg har meldt meg på 10 km-distansen i Oslo Maraton, så hvis jeg skal fullføre den, må jeg nok sette av en del tid til trening. 

Planlegger også å reise til Nord-Amerika ifb. fotball-VM :) 

Anonymkode: 74ba6...0c9

Skrevet

Selge bolig og kjøpe ny🤩

Anonymkode: c7201...ff2

Skrevet

Plante hekk, reise, bli sunnere, jobbe enda mer med psyken👌Jeg har trua på 2026.

Anonymkode: 3c14c...ff4

Skrevet

Jeg er ung ufør, men ønsker å prøve meg ut i arbeidslivet. Kommer dermed til å starte året med å søke jobber. Skal også flytte inn en ny leilighet som jeg kjøpte i fjor høst, men som står ferdig høsten 2026. 

Anonymkode: 426cb...25a

Skrevet

Ryddet for avsporing.

Chantielle mod.

Skrevet

Jeg mister nåværende jobb i desember. Håpet og målet for 2026 er ny jobb.

Skrevet

Har ingen andre planer enn å prøv å ta vare på meg selv. 

Anonymkode: d08e6...d0f

Skrevet

Prøve å holde meg i live! 

Anonymkode: 9a3f2...47d

Skrevet

Jeg håper jeg kan selge min nåværende bolig og kjøpe en ny! I tillegg skal jeg skrive ferdig masteroppgaven, skaffe meg katt (hvis jeg får ny bolig) og reise til Bergen, Trondheim og en tur til utlandet 🥰

Og så vil jeg kjøpe elsykkel!

Anonymkode: 8abce...d19

Skrevet

Gå ned i vekt

Bli flinkere til å spare

Anonymkode: 9426f...980

Skrevet

0 fravær på jobben.

Anonymkode: 517e6...286

Skrevet

Å få være frisk å få begynne å jobbe fullt igjen!  Fikk brystkreften tilbake i 2025., så håper på at 2026 blir et bedre år for meg. 

Anonymkode: 5b44b...1a0

• Hjerte 2
Skrevet

Her er noen planer og mål: 

- Løpe 5 km sammenhengende, redusere tida mi, løpe 10 km (MÅ ikke løpe hele veien), trene styrke regelmessig 2-3 ganger i uka, begynne å svømme igjen, dra på spinning for første gang

- Gå mye på ski

- Bli frisk fra kptsd 😎😍 (og alt det medfører!!! 🥳)

- Tror jeg blir frisk før august, så starte å studere på nytt (eventuelt utsettes et år, jeg har tid, det viktigste er at jeg blir frisk, så alternativet er tilrettelagt arbeid i mindre grad)

- Få 2 nye venner

- Få kjæreste! 

- Reise til utlandet, helst alene

- Juletur med kjæresten jeg skal få

- Gå på kino alene 🥰 haha, det er så fantastisk at det er et eget punkt enda det ikke er så uvanlig

- Planen er å reparere ferdig relasjonen til mine foreldre, feire jul med dem

- Leve et mer intuitivt liv, utvikle min spirituelle praksis enda mer

Det kommer til å bli et enormt spennende år! 💫🥳

Anonymkode: 4f076...a29

Skrevet

Planen min er å fortsette på det løpet jeg holder på med, og tvinge meg selv til å være fornøyd med det. Jeg kikker stadig på jobber, på studier på alt mulig, men faktum er at jeg jobber og studerer og skal tilbake til den jobben jeg har når jeg er ferdig å studere. Så får vi se om 2 år hva som skjer da. 

Anonymkode: d5f63...72f

Skrevet

Reise til USA/Canada/Mexico for å se Norge i en kamp i VM. Det blir et stort høydepunkt.

Anonymkode: 064cd...a00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...