Gå til innhold

iPhone, overføre bilder og mapper til sandisk minnepenn

Fremhevede innlegg

Skrevet

På min gamle Samsung så overførte jeg bilder og mapper enkelt og raskt til sandisk minnepenn via appen memory zone, men denne appen virker ikke på iPhone, den finner ikke minnepennen. Jeg er ikke så teknisk av meg så jeg prøvde å spørre chat gpt men den svarer at minnepennen skal være kompatibel med iPhone. Eller så kunne jeg prøve å overføre via filer. Men da må jeg kjøpe mere lagringsplass for den er full der. 
Noen som har andre tips jeg kan prøve? 

Har prøvd dropbox men da kommer bildene ett og ett og jeg må gjøre ny ryddejobb på pcn. 
For på iPhonen har jeg alt i album. 
Håper det var forståelig forklart.

Anonymkode: 4d097...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare over fører alt til pc. Så kan man legge det over på minnepinne da. Bruker bare lade ledningen. 

Anonymkode: be4e1...a7e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg bare over fører alt til pc. Så kan man legge det over på minnepinne da. Bruker bare lade ledningen. 

Anonymkode: be4e1...a7e

Det fikk jeg aldri til meg samsungen. Jeg har lenovo pc, har det noe å si? Må du overføre ett og ett bilde eller hele mappen på en gang? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det fikk jeg aldri til meg samsungen. Jeg har lenovo pc, har det noe å si? Må du overføre ett og ett bilde eller hele mappen på en gang? 

Det har ikke noe å si. Det er programvaren (Windows, Mac OS, Linux) som er avgjørende, ikke produsenten av maskinvaren.

Anonymkode: e893a...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...