Gå til innhold

Mann som ikke kommer under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste årene har jeg slitt med at jeg ikke alltid kommer under sex med partner. Kvinnen får gjerne en orgasme eller to, og sånn sett kommer i mål. Er det slik for dere damer dersom mannen ikke kommer så blir sexen dårligere? Kan det være nok til å velge bort en sexpartner dersom han bare kommer halvparten av gangene?

Anonymkode: 8f6b8...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er det nok til å avslutte en relasjon, f.eks i date fasen, hvis mannen ikke kommer hver gang?

Skrevet

Jeg er selv en mann som ikke kommer så lett. Sånn har det vært siden jeg begynte å onanere. 
Heldigvis finnes det mange kvinner som vil få mannen til å komme, og som liker en god sprut i munnen, men mange blir også lei når de selv har fått noen orgasmer. 

Skrevet

Jeg hadde ikke dumpet mannen fordi han ikke alltid kommer. Jeg håper også at jeg ikke blir dumpet fordi jeg er en såkalt "tungpult" dame.

Anonymkode: 1888f...0e2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men er det nok til å avslutte en relasjon, f.eks i date fasen, hvis mannen ikke kommer hver gang?

Ja. I date fasen hadde jeg da avsluttet. Da det er meningsløst å ha sex med en som ofte ikke får utløsning. Jeg tenner på mannens nytelse. Hadde ikke avsluttet ett langvarig forhold hvis han fikk sånne utfordringer. Men ikke interessert å gå inn i noe nytt med dette

Anonymkode: 3d46e...148

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja. I date fasen hadde jeg da avsluttet. Da det er meningsløst å ha sex med en som ofte ikke får utløsning. Jeg tenner på mannens nytelse. Hadde ikke avsluttet ett langvarig forhold hvis han fikk sånne utfordringer. Men ikke interessert å gå inn i noe nytt med dette

Så trist at du tenker nytelse nødvendigvis betyr orgasme..

Her har vi ofte sex uten å komme. 

Ts: For min del er det absolutt ikke et problem. Her er fokuset selve nytelsen, ikke de sekundene med orgasme. 

Anonymkode: 49679...300

• Liker 4
Skrevet

Det er jo deilig å se og kjenne han komme, men det er jo bare en liten del av sexen. Hadde ikke droppet en date pga det.

Anonymkode: 7edf3...ec3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så trist at du tenker nytelse nødvendigvis betyr orgasme..

Her har vi ofte sex uten å komme. 

Ts: For min del er det absolutt ikke et problem. Her er fokuset selve nytelsen, ikke de sekundene med orgasme. 

Anonymkode: 49679...300

Det er bare det at jeg tenner på mannens orgasme. Mer enn min egen. Og når jeg har kommet en gang, er jeg bare ferdig. Mister tenning og vil da bare ligge på armen. Er da veldig følsom og vil ikke bli tatt på nedentil. Er helt umulig for meg å komme mer enn en gang. Har virkelig prøvd å ville fortsette sex etter orgasme, eller komme flere ganger. Er bare helt umulig. Alltid vært sånn. Nå er jeg 55 og tviler på at det vil endre seg

• Liker 1
Skrevet

Ja, tenner på selve utløsningen.visuelt og lydene hans. Så det må til, men han kan jo runke og komme i munnen min f eks, han kan jo hjelpe til. 

Anonymkode: 85f48...552

Skrevet

Min mann har diabetes, om han har høyt blodsukker så hender det han ikke kommer. Det går fint for min del, men jeg må innrømme at jeg foretrekker at han kommer, det er en naturlig avslutning på sexen. 

Anonymkode: 98302...036

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hadde ikke dumpet mannen fordi han ikke alltid kommer. Jeg håper også at jeg ikke blir dumpet fordi jeg er en såkalt "tungpult" dame.

Anonymkode: 1888f...0e2

Hvor lang tid er vanlig for deg til du kommer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Betyr hans orgasme så mye for deg?

han kan ha de veldig godt, selv om han ikke kommer😉

du bør være tydelig på hva du ønsker ved første date. Slik at du ikke kaster bort hans tid/kveld

Skrevet

Nei selvsagt ikke. Det er mange krav på min liste. Orgasme er ikke ett av dem. Jeg ønsker meg er rikt liv og et godt forhold. Fem sekunder med orgasme har ingen betydning for min del. 

Anonymkode: 78f1d...ff8

• Hjerte 1
Skrevet
Soft mann skrev (34 minutter siden):

Betyr hans orgasme så mye for deg?

han kan ha de veldig godt, selv om han ikke kommer😉

du bør være tydelig på hva du ønsker ved første date. Slik at du ikke kaster bort hans tid/kveld

Pleier ikke være ett problem. De fleste menn får orgasme. Bare møtt en som ikke fikk det. Han var 73 og hadde ikke hatt orgasme på 10 år. Og brukte piller for å bli hard. Skal jeg noensinne ha sex igjen blir det med en som er yngre enn meg. Jeg er 55

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja. I date fasen hadde jeg da avsluttet. Da det er meningsløst å ha sex med en som ofte ikke får utløsning. Jeg tenner på mannens nytelse. 

Litt artig og et godt eksempel på hvor viktig det er å være kompatible. 

Vi hadde feks vært full kræsj 😂. For meg er partners nytelse det viktigste og det som gjør at jeg ønsker sex. Jeg er null opptatt av egen orgasme og tenner feks ikke på å bli forsøkt tilfredstilt av partner.

Heldigvis har jeg en kompatibel partner som er litt «ego» seksuelt og trives godt med å kunne ha fokus på egen nytelse.

Anonymkode: d06b0...1c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Pleier ikke være ett problem. De fleste menn får orgasme. Bare møtt en som ikke fikk det. Han var 73 og hadde ikke hatt orgasme på 10 år. Og brukte piller for å bli hard. Skal jeg noensinne ha sex igjen blir det med en som er yngre enn meg. Jeg er 55

Eg er samme alder som du. Eg får svært sjelden orgasme, men eg elsker sex fordeom. 

tror faktisk at det ikke er så unormalt at menn ikke kommer. Kanskje er de like normalt som de som kommer med en gang, men de er vel en form for defekt begge deler

Skrevet

Jeg har opplevd at damen blir skuffet, nærmest fornærmet. Kan det være riktig, og kan det være en grunn til at hun ikke vil mer? 

Skrevet
Soft mann skrev (10 timer siden):

Eg er samme alder som du. Eg får svært sjelden orgasme, men eg elsker sex fordeom. 

tror faktisk at det ikke er så unormalt at menn ikke kommer. Kanskje er de like normalt som de som kommer med en gang, men de er vel en form for defekt begge deler

Jeg har kun opplevd det med 1 mann. En mann som sjelden kommer er ikke en mann for meg. Det gir meg ingenting 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har kun opplevd det med 1 mann. En mann som sjelden kommer er ikke en mann for meg. Det gir meg ingenting 

Ok, han må komme når du kommer da. Ved penetrering?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...