AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:00 #41 Skrevet lørdag kl. 17:00 bullehurk skrev (4 timer siden): ......... Ikke sant, hehe 😉 Spesielt når jeg skal få den hard igjen, etter den har tømt seg, som et mellomspill før en ny omgang. Da er den ikke så følsom, og jeg tar meg god tid med både hender, pupper og munn . 😛 Her er han ekstra følsom etter en orgasme, men blir ikke slapp. Jeg synes det er ganske artig å kjenne ham rykke til og vri seg fordi det er på nippet til overfølsomt 😂 Anonymkode: c3c11...5a9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:57 #42 Skrevet lørdag kl. 22:57 Jeg holder aldri særlig lenge med suging. Tror et halvt minutt holder før jeg får orgasme og fyren må klare seg selv. Nå får jeg orgasme unaturlig lett da, av alt mulig rart. Anonymkode: 5396c...12b
Miss91 Skrevet lørdag kl. 22:59 #43 Skrevet lørdag kl. 22:59 Vegar Beideren skrev (9 timer siden): Godt det finns kvinner som deg. ❤️🥰🤤 Det sier fwb også 🥳
Vegar Beideren Skrevet lørdag kl. 23:04 #44 Skrevet lørdag kl. 23:04 Miss91 skrev (3 minutter siden): Det sier fwb også 🥳 Her heldigvis noen sånne fwb-er som deg. Det er bare å flippe den ut av bukse, og så er de på kne før jeg vet ordet av det.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:05 #45 Skrevet lørdag kl. 23:05 Til 21.20. Så er det aftensang og aftensmat Anonymkode: 89065...93a 1
Miss91 Skrevet lørdag kl. 23:09 #46 Skrevet lørdag kl. 23:09 Vegar Beideren skrev (4 minutter siden): Her heldigvis noen sånne fwb-er som deg. Det er bare å flippe den ut av bukse, og så er de på kne før jeg vet ordet av det. Jeg har ikke sansen for kjappiser, men det kan gjerne starte slik.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:12 #47 Skrevet lørdag kl. 23:12 Jeg liker ikke å suge, så blir svært sjeldent.. Men når det først skjer, tar det maks 2 minutter før han kommer, som oftest mye kortere. Anonymkode: aafb2...bba
AnonymBruker Skrevet i går, 01:11 #48 Skrevet i går, 01:11 Aldri. Jeg liker ikke kuk. Anonymkode: 64526...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå