Gå til innhold

Sorg over å ha tapt budrunde

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2025 den 21.19):

men dette huset var altså så perfekt. 

Anonymkode: 0f93a...072

Du får trøste deg selv med at ingenting er så godt som det ser ut som, og at det sannsynligvis ikke var perfekt 😉 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2025 den 21.19):

Etter over ett års leting etter bolig som passer for meg og barn, kom det endelig et hus som var midt i blinken og innenfor mitt prisnivå. Jeg var redd det kom til å bli budkrig da det var flere på visning. Jeg var den første som la inn bud, litt under takst, og til min overraskelse kom det ikke flere bud før fristen. Men så avslo selger, og da kom det plutselig inn et annet bud før jeg rakk å gjøre noe. Det vart budkrig, og dessverre så kom vi så høyt at jeg måtte gi meg. Det følte så nære, og jeg angrer skikkelig på at jeg ikke prøvde meg ett hakk høyere. Jeg føler en skikkelig sorg over å ha tapt denne gangen. Er ikke første gang jeg har tapt budrunden, men dette huset var altså så perfekt. Nå er dette flere dager siden, men alikevel klarer jeg ikke å slutte å tenke på det. Har en følelse av at om jeg hadde bydd litt høyere, så hadde det blitt mitt. Har lett så lenge og nå føler jeg at jeg aldri kommer til å finne en bolig. Er det andre som har sittet med samme følelsen etter å ha tapt budrunde? Hvordan komme over det?

Anonymkode: 0f93a...072

Let it go. Det kommer nye boliger. 
Begynn å legge litt mindre følelse ri hus-handlingen og se det litt mer som business.
Til neste gang.

Anonymkode: 465a5...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...